Kategorie
Producent
- Abino (4)
- Adamada (2)
- Adamigo (4)
- Aksjomat Toruń (58)
- Albi (7)
- Alexander (9)
- Arkady (3)
- AWM (1)
- Bard (8)
- Demart (4)
- Dla szkoły (3)
- Edgard (1)
- Egmont (19)
- Epideixis (2)
- Eureka (8)
- Foksal (1)
- FoxGames (12)
- Funtime (1)
- G3 (8)
- Gigamic (5)
- goki (5)
- Goliath (1)
- Granna (8)
- Greg (2)
- GWO (7)
- Harmonia (3)
- HarperCollins (1)
- HCM Kinzel (10)
- Helion (1)
- HUCH! (3)
- jawa (1)
- Jedność (2)
- Jersz (1)
- Johntoy (1)
- K.E. Liber (1)
- Kukuryku (Promatek) (5)
- Literatura (3)
- Logi (2)
- Mattel (2)
- Muduko (2)
- Multigra (4)
- Nasza Księgarnia (11)
- NCP (4)
- Nowik (20)
- Omega (12)
- Piatnik (5)
- Pitagoras.pl (1)
- Prószyński (1)
- Publicat (1)
- Ravensburger (1)
- Rebel (31)
- Recent Toys (1)
- Reko (1)
- RM (1)
- Robetoy (11)
- Rubik's (2)
- Schmidt (3)
- Siedmioróg (1)
- Smart (33)
- Tactic (3)
- Tantrix (2)
- ThinkFun (2)
- TM Toys (1)
- Tobar (2)
- Tutor (3)
- WiR (8)
- WL (2)
liczba ścian
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
100 Pics - flagi
Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi twój umysł do działania? Chcesz sprawdzić swoją wiedzę z geografii? A może twoje dziecko właśnie poznaje flagi różnych państw świata i chcesz ułatwić mu ich zapamiętywanie?
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
Dostępność: brak towaru
100 Pics - kraje
W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi. Odkrywaj obrazki kawałek po kawałku, sprawdź, ile poprawnych odpowiedzi podasz w ciągu minuty albo wymyśl własne wyzwania.
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
Dostępność: duża ilość
100 Pics - zwierzęta
Ciekawa tematyka i poręczne pudełko i specjalna obudowa zachęcają, by zabrać grę ze sobą i bawić się wszędzie tam, gdzie trzeba walczyć z nudą: w pociągu, w czasie przerw czy podczas dłuższego oczekiwania.
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
Dostępność: średnia ilość
101 zadań na dowodzenie. Zbiór zadań z matematyki dla klas VII-VIII
Lucyna Grochowska
Książka pomoże uczniom w przygotowaniu się nie tylko do konkursów, ale także do egzaminu ósmoklasisty. Jest to kontynuacja zbioru 125 zadań na dowodzenie. W programie nauczania coraz większą uwagę zwraca się na dowodzenie, dlatego w tym zbiorze zebrano przede wszystkim zadania typu „udowodnij”.
Dostępność: średnia ilość
102 zadania dla małych, średnich i dużych sympatyków matematyki. Biblioteczka SEM
Krzysztof Ciesielski
To wybór zadań bardziej lub mniej znanych, o różnorodnej tematyce, stopniu trudności i wymaganiach wiedzowych z matematyki. Autor włączył do zbioru te zadania, które wydały mu się ciekawe i uznał, że warto podzielić się nimi z innymi.
Dostępność: średnia ilość
125 zadań na dowodzenie. Zbiór zadań z matematyki dla klas VI-VIII
Lucyna Grochowska
Książka pomoże uczniom w przygotowaniu nie tylko do konkursów, ale także do egzaminu ósmoklasisty. W programie nauczania coraz większą uwagę zwraca się na dowodzenie, dlatego w tym zbiorze zebrano przede wszystkim zadania typu „udowodnij”, które zawsze sprawiają uczniom najwięcej trudności.
Dostępność: duża ilość
150 dyktand dla klas 7 i 8 szkoły podstawowej
Elżbieta Szymonek, Beata Kuczera, Krystyna Cygal
To książka dla tych, którzy chcą nauczyć się ortografii szybko i przyjemnie oraz dla tych, którzy chcą utrwalić zdobyte już umiejętności. Dyktanda zebrane w tej książce z pewnością mogą pomóc wielu uczniom. Przydatnym dodatkiem jest mini słowniczek „podchwytliwych” wyrazów, które często pojawiają się w szkolnych dyktandach.
Dostępność: na wyczerpaniu
5. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
6. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–10 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Abalone
Świetnie opracowana i doskonale wydana gra logiczna, której premiera odbyła się w 1989 roku we Francji. To gra dla każdego, niezależnie od wieku. Jej celem jest wypchnięcie z planszy sześciu kul przeciwnika.
wiek 7+ |
liczba graczy
2 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Activity Compact. Kalambury
Kalambury to potoczna nazwa tej zabawnej gry, podczas której nogi i ręce są w ciągłym ruchu. Gra zawiera ponad 1300 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
wiek 12+ |
liczba graczy
3–16 |
czas rozgrywki 25 min |
Dostępność: średnia ilość
Ada Lovelace. Czarodziejka liczb. Najwybitniejsi naukowcy - komiks
Jordi Bayarri
Bohaterką tomu jest angielska matematyczka Adę Lovelace, która dzięki matce poznała Charlesa Babbage’a, twórcę maszyny analitycznej, zwanej często pierwszym komputerem. Ada przetłumaczyła z włoskiego artykuł o jego wynalazku i dodała do niego obszerny komentarz z algorytmem do wykonania na maszynie analitycznej. Z tego powodu uznaje się ją za pierwszą programistkę
Dostępność: na wyczerpaniu
Antywirus - Anti-Virus
Gra zawiera 60 intrygujących zagadek logicznych. Rozwiązanie zadania polega na usunięciu czerwonego wirusa przez lukę w narożniku planszy. Wirusy o różnych kształtach można przesuwać po wgłębieniach planszy, skośnie do jej krawędzi.
wiek 8+ |
liczba zadań
60 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Archimedes
Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–5 |
Dostępność: średnia ilość
Balansujący nietoperz
Nietoperz akrobata uwielbia popisywać się wprawiając w zachwyt dzieci i dorosłych. Doskonale utrzymuje równowagę nawet na najmniejszej powierzchni. Nietoperz sprzedawany jest w komplecie z piramidką i jest dostępny w dwóch kolorach.
Dostępność: duża ilość
Baszty i maszty - Tower Stacks
Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami. To klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku.
wiek 8+ |
liczba zadań
80 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Bingo matematyczne. Gry matematyczne dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej
Joanna Świercz
Konstrukcja książki umożliwia ćwiczenie ponad 80% umiejętności zawartych w podstawie programowej z matematyki dla klas 7 i 8. Jej zastosowanie nie wymaga ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, wystarczy zeszyt i coś do pisania. Nauczyciel ma do dyspozycji ponad 1200 zadań.
Dostępność: na wyczerpaniu
Biologia, chemia, fizyka. Jakie to proste!
Carol Vorderman
Twoje dziecko nie radzi sobie z pracą domową? Nie wiesz, jak mu pomóc, by nie zniechęcało się do nauki? Książka stanowi niezastąpione wsparcie dla każdego sfrustrowanego rodzica. Dzięki nowoczesnym metodom nauczania, połączonym z kolorowymi wykresami i ilustracjami, rozwiązywanie zadań będzie wspaniałą zabawą, która uczy.
Dostępność: brak towaru
Blokada - RoadBlock
W tej przebojowej grze musisz zablokować czerwony samochodzik. 80 wysokooktanowych zadań gwarantuje godziny świetnej zabawy. Ta wielopoziomowa gra logiczna, o różnym stopniu trudności zadań sprawia, że mogą je rozwiązywać osoby w różnym wieku.
wiek 7+ |
liczba zadań
80 |
Dostępność: na wyczerpaniu
BrainString R
To najnowsza wersja trójwymiarowej łamigłówki typu Brainstring. Jest mniejsza od poprzedników, więc doskonała do zabrania w podróż. Zadanie polega na rozsupłaniu węzła utworzonego z 4 gumek w różnych kolorach powstającego wewnątrz łamigłówki.
wiek 7+ |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne
To wciągająca gra planszowa, która zapewni doskonałą rozrywkę całej rodzinie. Jej celem jest zdobycie jak największej liczby punktów, które otrzymuje się za ukończenie budowy miasta, klasztoru lub drogi.
Ponad 12 milionów sprzedanych egzemplarzy.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–5 |
czas rozgrywki 35 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6
Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2
Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8
Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru