Od niedawna w naszej ofercie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
Paszczaki 2. Akrobaci
Paszczaki 2. Akrobaci

44,00 zł

szt.
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

15-18 lat (szkoła średnia)

IQ Circuit

IQ Circuit
IQ Circuit

Intrygująca łamigłówka zawierająca 120 zadań. Wszystkie elementy mieszczą się w niewielkim pudełku, co umożliwia jej łatwe przenoszenie, nawet w kieszeni.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Digits

IQ Digits
IQ Digits

Czy potrafisz umieścić wszystkie elementy układanki na planszy? W razie potrzeby upewnij się, że ułożone liczby sumują się do zadanej wartości. Dzięki prostym zasadom i atrakcyjnej formie IQ Digits, zyskasz wiele godzin doskonałej i rozwijającej rozgrywki.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

74,00 zł

szt.

IQ Fit

IQ Fit
IQ Fit

Znakomita gra do zabrania w podróż. Wytęż mózg! Do rozwiązania 120 zadań. Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Focus

IQ Focus
IQ Focus

Znakomita gra do zabrania w podróż. Skoncentruj się na środkowych polach planszy. Do rozwiązania 120 zadań. Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Link

IQ Link
IQ Link

Znakomita gra – do rozwiązania 120 zadań, w tym 24 superłatwe – dla początkujących. Wszystkie elementy gry mieszczą się w niewielkim pudełku, co umożliwia łatwe jej przenoszenie, nawet w kieszeni.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Love

IQ Love
IQ Love

Podróżna układanka logiczna IQ Love z dwustronną planszą umożliwia rozwiązanie 120 zadań. Wybierz zadanie z sercem lub prostokątem i układaj płytki na odpowiedniej stronie planszy. Kolorowa układanka w poręcznym i trwałym opakowaniu doskonale sprawdzi się w czasie podróży.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

74,00 zł

szt.

IQ Mini

IQ Mini
IQ Mini

Rozmiar mini, ale zadania na maksa. Twórz swoje własne zadania, przesuwając blokady, i zapełnij całą planszę. Dodatkowe zadania, wskazówki i wszystkie rozwiązania znajdziesz online.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

Dostępność: duża ilość

Cena:

29,00 zł

szt.

IQ Mini Hexpert

IQ Mini Hexpert
IQ Mini Hexpert

Równie mini jak poprzedniczka, a zadania znacznie trudniejsze. Twórz własne zadania, przesuwając blokady, i zapełnij całą planszę. Dodatkowe zadania, wskazówki i wszystkie rozwiązania znajdziesz online.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

29,00 zł

szt.

IQ Puzzler PRO

IQ Puzzler PRO
IQ Puzzler PRO

Znakomita gra do zabrania w podróż. Ta łamigłówka zawiera zadania typu 2D rozwiązywane na dwóch rodzajach plansz oraz zadania typu 3D. Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ SIX PRO

IQ SIX PRO
IQ SIX PRO

Znakomita gra do zabrania w podróż. Ta łamigłówka zawiera zadania typu 2D rozwiązywane na dwóch rodzajach plansz oraz zadania typu 3D. Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Stars

IQ Stars
IQ Stars

Znakomita gra do zabrania w podróż. Czy potrafisz umieścić 7 gwiezdnych puzzli na planszy. Do rozwiązania 120 zadań. Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Stixx

IQ Stixx
IQ Stixx

Dopasuj 5 poziomych patyczków do 5 pionowych. Czy zdołasz znaleźć wszystkie rozwiązania? Czeka na ciebie aż 120 zadań, a wszystko to w poręcznym, trwałym opakowaniu, które doskonale sprawdzi się w czasie podróży.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

74,00 zł

szt.

IQ Twins

IQ Twins
IQ Twins

Znakomita gra do zabrania w podróż. Do rozwiązania 120 zadań. Pamiętaj, że musisz umieścić wszystkie elementy na planszy, nawet jeśli nie są one niezbędne do rozwiązania zadania.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

 

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ Twist

IQ Twist
IQ Twist

Zakręć umysł we właściwym kierunku i ułóż na planszy wszystkie elementy tej łamigłówki. Wydaje się to łatwe, dopóki nie stwierdzisz, że przeszkadzają ci kołki. Doskonała gra dla dzieci i dorosłych. Do rozwiązania 120 logicznych zadań na 5 poziomach trudności.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

IQ xoxo

IQ xoxo
IQ xoxo

Zakręć umysł we właściwym kierunku i ułóż na planszy wszystkie plastikowe elementy. Nieco zamieszania wprowadza fakt, że nie są one identyczne po obu stronach, a plansza ma dodatkowe „wypustki”. Do rozwiązania 120 łamigłówek na 5 poziomach trudności.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba zadań 120 liczba zadań

120

Dostępność: średnia ilość

Cena:

54,00 zł

szt.

Jak Diofantos rozwiązywał zadania arytmetyczne? Wokół dzielenia przez 9 i 11. Warunki równoważne pomiędzy kątami i bokami trójkątów (Miniatury matematyczne nr 50)

Jak Diofantos rozwiązywał zadania arytmetyczne? Wokół dzielenia przez 9 i 11. Warunki równoważne pomiędzy kątami i bokami trójkątów (Miniatury matematyczne nr 50)
Jak Diofantos rozwiązywał zadania arytmetyczne? Wokół dzielenia przez 9 i 11. Warunki równoważne pomiędzy kątami i bokami trójkątów (Miniatury matematyczne nr 50)

Zbigniew Bobiński, Piotr Jędrzejewicz, Piotr Nodzyński, Andrzej Sendlewski, Mirosław Uscki

Pierwszy artykuł pokazuje sposób rozwiązywania zadań arytmetycznych przez Diofantosa. Drugi pozwala poznać proces znajdowania cech podzielności przez 9 i 11, a w trzecim autor bada, jak relacje pomiędzy kątami w trójkącie przedstawić jako związki pomiędzy długościami boków.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

19,00 zł

egz.

Jak naukowcy mierzą świat

Jak naukowcy mierzą świat
Jak naukowcy mierzą świat

Dariusz Aksamit

Dziś wiemy już naprawdę dużo o świecie. Wiemy, że odległość Ziemi do Księżyca to 384 tysięcy kilometrów, rozmiar typowej ludzkiej komórki to kilka mikrometrów, a średnica DNA w jądrze komórkowym – dwa nanometry. Ziemia ma 4,5 miliarda lat, a cały wszechświat 13,8 miliardów lat. Ale SKĄD to wiemy i JAK to zostało zmierzone?

Dostępność: średnia ilość

Cena:

39,00 zł

egz.

Jak zdać maturę z matematyki nic nie potrafiąc. Strategie rozwiązywania zadań zamkniętych

Jak zdać maturę z matematyki nic nie potrafiąc. Strategie rozwiązywania zadań zamkniętych
Jak zdać maturę z matematyki nic nie potrafiąc. Strategie rozwiązywania zadań zamkniętych

Tomasz Katafiasz

Książka adresowana jest zarówno do uczniów bardzo dobrych z matematyki, jak i tych, którzy mają z nią problemy. Pierwsi, dzięki niej, szybko wskażą prawidłową odpowiedź, często nawet bez wykonywania obliczeń, drudzy poznają proste sposoby rozwiązywania zadań w sytuacji, gdy zapomną jakiejś metody.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: duża ilość

Cena:

16,00 zł

egz.

Japońskie zadanie o okręgach statycznych w trójkącie. O tym czego nie przewidział Platon. Kąty jak wektory. Zasady Cavalieriego (Miniatury matematyczne nr 63)

Japońskie zadanie o okręgach statycznych w trójkącie. O tym czego nie przewidział Platon. Kąty jak wektory. Zasady Cavalieriego (Miniatury matematyczne nr 63)
Japońskie zadanie o okręgach statycznych w trójkącie. O tym czego nie przewidział Platon. Kąty jak wektory. Zasady Cavalieriego (Miniatury matematyczne nr 63)

Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki, Mieczysław K. Mentzen, Piotr Jędrzejewicz, Witold Kraśkiewicz

Ten tomik miniatur zdominowała geometria, jednak w bardzo różnej formie. Pojawi się bowiem zarówno planimetria w czystej postaci, jak i zagadnienia konstrukcyjne, a nawet pewne rezultaty dotyczące objętości brył przestrzennych.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

19,00 zł

egz.

K-dron (czarno-biały)

K-dron (czarno-biały)
K-dron (czarno-biały)

Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i niecodzienne wyzwania, to spodoba ci się K-dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek. To taki przestrzenny tangram. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 1 lub 2 liczba graczy

1, 2

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: średnia ilość

Cena:

28,00 zł

szt.

Kalaha. Mancala (Wari)

Kalaha. Mancala (Wari)
Kalaha. Mancala (Wari)

Ta pochodząca z Afryki gra o historii sięgającej kilku tysięcy lat, znana pod wieloma nazwami (Mancala, Kalaha, Wari), zapewni wiele godzin emocji i dobrej zabawy.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2 liczba graczy

2

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: średnia ilość

Cena:

79,00 zł

szt.

Karty do gry

Karty do gry
Karty do gry

Talia składa się z 55 plastikowych kart o wymiarach 58 × 89 mm. Na awersach umieszczono klasyczne figury, na rewersach i opakowaniu charakterystyczne liście dębu.

Dostępność: średnia ilość

Cena:

22,00 zł

szt.

Katamino

Katamino
Katamino

To układanka o zmiennym poziomie trudności. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to umieszczając specjalnie zaprojektowane klocki na pokratkowanej planszy.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

149,00 zł

szt.

Kącik olimpijski. Część I. Geometria

Kącik olimpijski. Część I. Geometria
Kącik olimpijski. Część I. Geometria

Lev Kurlyandchik

Książka podaje ważne, przydatne i interesujące twierdzenia geometryczne oraz uczy rozwiązywania niestandardowych zadań. Jest to trudniejsze niż w wypadku innych działów matematyki, gdyż w geometrii jest niewiele algorytmów.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

30,00 zł

egz.

Kącik olimpijski. Część II. Algebra

Kącik olimpijski. Część II. Algebra
Kącik olimpijski. Część II. Algebra

Lev Kurlyandchik

W książce znajdziemy ważne, przydatne i interesujące twierdzenia z teorii liczb oraz sposoby rozwiązywania niestandardowych zadań. Mogą z niej korzystać osoby samodzielnie przygotowujące się do olimpiady matematycznej.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

30,00 zł

egz.

Kącik olimpijski. Część III. Nierówności

Kącik olimpijski. Część III. Nierówności
Kącik olimpijski. Część III. Nierówności

Lev Kurlyandchik

W książce znajdziemy ważne, przydatne i interesujące twierdzenia z teorii liczb oraz sposoby rozwiązywania niestandardowych zadań. Mogą z niej korzystać osoby samodzielnie przygotowujące się do olimpiady matematycznej.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

30,00 zł

egz.

Kącik olimpijski. Część IV. Sałatka matematyczna

Kącik olimpijski. Część IV. Sałatka matematyczna
Kącik olimpijski. Część IV. Sałatka matematyczna

Lev Kurlyandchik

To zbiór esejów na rozmaite tematy oraz samouczek rozwiązywania niestandardowych zadań z różnych działów matematyki. Zadania podzielono na trzy poziomy trudności. Mogą być one wykorzystane do samodzielnego przygotowania się do olimpiady matematycznej.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

30,00 zł

egz.

Kąty w kole. O podziale odcinka na równe części. Długie liczby (Miniatury matematyczne nr 25)

Kąty w kole. O podziale odcinka na równe części. Długie liczby (Miniatury matematyczne nr 25)
Kąty w kole. O podziale odcinka na równe części. Długie liczby (Miniatury matematyczne nr 25)

Bohaterami pierwszego eseju są kąty wpisane i środkowe oraz wielokąty wpisane w okrąg. Drugi poświęcono różnym metodom konstrukcyjnego podziału odcinka. Ostatni tekst zajmuje się zabawnymi własnościami liczb złożonych z dziewiątek i zer albo trójek, szóstek i dziewiątek.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

19,00 zł

egz.

Klepsydra do gier - 1 minuta

Klepsydra do gier - 1 minuta
Klepsydra do gier - 1 minuta

Plastikowa klepsydra do gier odmierzająca 1 minutę.

Dostępność: średnia ilość

Cena:

10,00 zł

szt.

Klepsydra piaskowa - 3 minuty

Klepsydra piaskowa - 3 minuty
Klepsydra piaskowa - 3 minuty

Elegancka klepsydra o szklanym cylindrze i stalowej obudowie odmierza 3 minuty.

Dostępność: duża ilość

Cena:

29,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl