Statystyki

Produktów:
1255
Kategorii:
192
Nowości:
20
Promocje:
3

prezenty 16+

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
6. bierze!
6. bierze!

To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.

wiek graczy 10 i więcej lat, liczba graczy 2-10, czas rozgrywki 45 minut

Dostępność:
brak towaru
Czarne historie - Biuro
Cena: 39,00 zł
szt.
Czarne historie - Biuro

Autorka tej wyjątkowej edycji Nicola Berger pracuje jako niezależna dziennikarka, autorka, lektorka i specjalistka PR. Biuro to już jej piąta własna edycja Czarnych historii. Skąd czerpała pomysły? Co było jej inspiracją? Nie odważyliśmy się zapytać...

wiek graczy 14 i więcej lat, liczba graczy 2 lub więcej, czas rozgrywki ponad 2 minuty

Dostępność:
na wyczerpaniu
Fascynująca fizyka
Cena: 35,00 zł
egz.
Fascynująca fizyka

Anne Rooney

Autorka prowadzi czytelnika przez tajemnice otaczającego nas świata. Zaczynając od starożytnych Greków poprzez wielkie odkrycia uczonych arabskich, naukowców czasów renesansu i oświecenia.

Dostępność:
na wyczerpaniu
iKnow
Cena: 119,00 zł
szt.
iKnow

To jedyna w swoim rodzaju gra wymagająca zarówno wiedzy, jak i umiejętności taktycznych. Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i od trafnych przewidywań, co do wiedzy znajomych, z którymi grasz.

wiek graczy 15 i więcej lat, liczba graczy 2-6, czas rozgrywki ponad 45 minutprzyjdź, zobacz i zagraj – otwarta gra dostępna w sklepie

Dostępność:
na wyczerpaniu
K-dron (czarno-biały)
Cena: 26,00 zł
szt.
K-dron (czarno-biały)

Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i niecodzienne wyzwania, to spodoba ci się „K-dron”. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek. To taki przestrzenny tangram. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund.

wiek 7+, liczba graczy 1 lub 2

Dostępność:
średnia ilość
Kolejka
Cena: 79,00 zł
szt.
Kolejka

Gra opowiada o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją rodzinę do sklepów i kupić wszystkie towary z wylosowanej listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste…

wiek graczy 12 i więcej lat, liczba graczy 2-5, czas rozgrywki  60 minut

Dostępność:
na wyczerpaniu
Koncept
Cena: 89,00 zł
szt.
Koncept

W tej grze komunikacja wkroczyła w inny wymiar – nie musisz już nic mówić, aby się porozumiewać. Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci.

wiek graczy 10 i więcej lat, liczba graczy 4-12, czas rozgrywki 40 minutprzyjdź, zobacz i zagraj – otwarta gra dostępna w sklepie

Dostępność:
średnia ilość
Permutu
Permutu

Wciągająca i niezwykle prosta gra strategiczna dla wszystkich. Można w nią grać zarówno „na luzie” – stosując zasady, dobierając klocki i bawiąc się. Ale można też planować kilka ruchów do przodu, rozbijać strategię przeciwnika i bronić się przed jego atakami.

wiek graczy 5 i więcej lat, liczba graczy 1-6, czas rozgrywki 5-45 minutprzyjdź, zobacz i zagraj – otwarta gra dostępna w sklepie

Dostępność:
brak towaru
Set - rodzinna gra na spostrzegawczość
Cena: 39,00 zł
szt.
Set - rodzinna gra na spostrzegawczość

Dynamiczna i emocjonująca gra na spostrzegawczość. Wśród 12 kart należy odnaleźć trzy, na których każda z 4 cech różnicujących (kształt, kolor, wypełnienie i liczba elementów) jest taka sama lub całkowicie różna.

wiek graczy 6 i więcej lat, liczba graczy 1-20, czas rozgrywki 20 minutprzyjdź, zobacz i zagraj – otwarta gra dostępna w sklepie

Dostępność:
średnia ilość
SZKICE O GEOMETRII I SZTUCE: między Wschodem i Zachodem
Cena: 36,00 zł
egz.
SZKICE O GEOMETRII I SZTUCE: między Wschodem i Zachodem

Mirosław Majewski

Autor od lat wykłada matematykę i grafikę komputerową. Jednym z jego licznych zainteresowań są związki matematyki ze sztuką. Wiele lat spędzonych na Bliskim Wschodzie sprawiło, że sztuka islamu stała się ważnym składnikiem jego życia, pasją, tematem wykładów i badań czego najlepszym przykładem jest ta książka.

Dostępność:
średnia ilość
Tajemnicza liczba e i inne sekrety matematyki
Cena: 47,00 zł
egz.
Tajemnicza liczba e i inne sekrety matematyki

Bogdan Miś

Książka w ciekawy i elementarny sposób wprowadza w świat liczb rzeczywistych, tworów algebry abstrakcyjnej, ciągów i funkcji, odsłania tajemnice nieskończoności, wprowadza pojęcie granicy i pochodnej oraz liczby i funkcji zespolonej.

Dostępność:
na wyczerpaniu
TZAAR (seria GIPF project)
Cena: 98,00 zł
szt.
TZAAR (seria GIPF project)

To gra wymagająca dokonywania wyborów. Gracze mają po 30 pionków podzielonych na trzy rodzaje. Celem rozgrywki jest pozbawienie przeciwnika jednego rodzaju pionków lub postawienie go w sytuacji, gdy nie będzie już w stanie pojmać żadnego z pionków.

wiek graczy 13 i więcej lat, liczba graczy 2, czas rozgrywki 30-60 minut

Dostępność:
na wyczerpaniu

zapraszamy: pn–pt, 9–18
tel. 71 361 27 41
email: sklep@matmaigry.pl

tu jesteśmy: lokalizacja

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Producenci

Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl