info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

5. bierze!

5. bierze!
5. bierze!

To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.

wiek graczy 10 lub więcej lat wiek

10+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

39,00 zł

szt.

Archimedes

Archimedes
Archimedes

Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–5 liczba graczy

2–5

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

32,00 zł

szt.

Azul

Azul
Azul

W tej grze wcielisz się w artystę, układającego niepowtarzalne mozaiki na ścianach królewskiego pałacu w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów i układa je w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie – w ściśle określony sposób – przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30–45 minut czas rozgrywki

30–45 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

219,00 zł

szt.

Balansująca meduza

Balansująca meduza
Balansująca meduza

Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych elementów na meduzie, w taki sposób aby całość nie przewróciła się. Kolory dokładanych elementów losujemy za pomocą specjalnej kostki.

wiek graczy 3 lub więcej lat wiek

3+

liczba graczy 1–6 liczba graczy

1–6

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

64,00 zł

szt.

Balansująca wieża

Balansująca wieża
Balansująca wieża

Świetna gra zręcznościowa dla dzieci, kształtująca koordynację wzrokowo-ruchową i ucząca cierpliwości. Jej celem jest układanie drewnianych klocków (jednego na drugim) na kołyszącej się podstawie. Kolor dokładanych klocków musi być zgodny z kolorem wyrzuconym na kostce.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

20,00 zł

szt.

Blokus

Blokus
Blokus

Doskonała gra strategiczna. Myśl taktycznie, blokuj przeciwnika, a jednocześnie dbaj o rozwój własnego terytorium. Celem gry jest przykrycie własnymi płytkami jak największej powierzchni planszy.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

139,00 zł

szt.

Bystre oczko - kuferek pełen gier

Bystre oczko - kuferek pełen gier
Bystre oczko - kuferek pełen gier

Gra polega na odnajdywaniu na planszach obrazka z kartonika. W instrukcji opisanych jest 8 różnych gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Proste i różnorodne zasady pozwalają na wspólną grę dzieciom i dorosłym w różnym wieku.

wiek graczy 3 lub więcej lat wiek

3+

liczba graczy 1–4 liczba graczy

1–4

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

42,00 zł

szt.

Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

62,00 zł

szt.

Chińskie warcaby (Halma, Trymla)

Chińskie warcaby (Halma, Trymla)
Chińskie warcaby (Halma, Trymla)

Klasyczna Halma to gra wymyślona przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy. W Polsce nazwa Halma przyjęła się dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy (jej inne nazwy to Trylma lub Chińskie warcaby).

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 10 minut czas rozgrywki

20 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

129,00 zł

szt.

Czarne historie - Boże Narodzenie

Czarne historie - Boże Narodzenie
Czarne historie - Boże Narodzenie

Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają.

wiek graczy 12 lub więcej lat wiek

12+

liczba graczy 2 lub więcej liczba graczy

2+

czas rozgrywki 2 lub więcej minut czas rozgrywki

2+ min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

42,00 zł

szt.

Czarne historie - Medycyna (nowa edycja)

Czarne historie - Medycyna (nowa edycja)
Czarne historie - Medycyna (nowa edycja)

Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej. Te opowieści to makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy...

wiek graczy 18 lub więcej lat wiek

18+

liczba graczy 2 lub więcej liczba graczy

2+

czas rozgrywki 2 lub więcej minut czas rozgrywki

2+ min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

44,00 zł

szt.

Czarne historie - Śmiertelne wakacje

Czarne historie - Śmiertelne wakacje
Czarne historie - Śmiertelne wakacje

W tych opowieściach wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku. Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to niepotrzebne ryzyko! 

wiek graczy 14 lub więcej lat wiek

14+

liczba graczy 2 lub więcej liczba graczy

2+

czas rozgrywki 2 lub więcej minut czas rozgrywki

2+ min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

42,00 zł

szt.

Digit

Digit
Digit

Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy potrafisz ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Gra ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię geometryczną, logiczne myślenie i refleks.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 1–4 liczba graczy

1–4

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

42,00 zł

szt.

Dinomino

Dinomino
Dinomino

Rozbrykane dinozaury buszują w lesie szukając smakowitych liści, grzybów i owoców. Pomagają im w tym gracze, starając się sprytnie dokładać płytki ze smakołykami na planszy. Im więcej dinozaur zje, tym więcej będzie miał siły i szybciej dotrzecie do mety.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

69,00 zł

szt.

Dixit 10 Zwierciadła

Dixit 10 Zwierciadła
Dixit 10 Zwierciadła

Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż wśród zwierciadeł, doskonale odbijających rzeczywistość. Co w nich zobaczysz, jak zinterpretujesz obraz?

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 3–6 liczba graczy

3–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

75,00 zł

szt.

Dixit 6 Wspomnienia

Dixit 6 Wspomnienia
Dixit 6 Wspomnienia

To kolejny komplet dodatkowych 84 kart do kreatywnej i pełnej zaskakujących skojarzeń gry Dixit. Gra integruje towarzystwo, rozbawia je i, mimo że nie jest to gra strategiczna, pozwala rozruszać szare komórki. Nowe karty to nowe możliwości.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 3–6 liczba graczy

3–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

75,00 zł

szt.

Dixit 8 Harmonia

Dixit 8 Harmonia
Dixit 8 Harmonia

Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 3–6 liczba graczy

3–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

75,00 zł

szt.

Dixit 9 - Edycja jubileuszowa

Dixit 9 - Edycja jubileuszowa
Dixit 9 - Edycja jubileuszowa

Z okazji 10 rocznicy wydania gry Dixit jej twórcy stworzyli niecodzienny projekt – zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa – wyjątkowy zestaw 84 kart.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 3–6 liczba graczy

3–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

75,00 zł

szt.

Dobble

Dobble
Dobble

Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa w ciągu kilku minut tak jak ta. Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy2–8 liczba graczy

2–8

czas rozgrywki 15 minut czas rozgrywki

15 min

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

59,00 zł

szt.

Domino dziewięciooczkowe

Domino dziewięciooczkowe
Domino dziewięciooczkowe

To doskonale wydana przez firmę Schmidt wersja dziewięciooczkowego domina z 55 kamieniami. Gra wywodzi się z Chin i podobno uwielbiali w nią grać cesarze chińscy.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 1–11 liczba graczy

1–11

czas rozgrywki ok. 20 minut czas rozgrywki

ok. 20 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

99,00 zł

szt.

Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

To najnowsza wersja imprezowego hitu. W pudełku jest 9 nowych przedmiotów i 4 warianty gry, które urozmaicają rozgrywkę i znacznie podnoszą poziom trudności.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–8 liczba graczy

2–8

czas rozgrywki 20 minut czas rozgrywki

20 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

79,00 zł

szt.

Ekosystem 2 – Rafa koralowa

Ekosystem 2 – Rafa koralowa
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

Tworzycie rafy koralowe pełne ryb, krabów i ośmiornic. Musicie pamiętać o 3 grupach łańcucha pokarmowego i zależnościach między nimi. Wygracie, jeśli stworzycie najlepiej działający ekosystem.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 1–6 liczba graczy

1–6

czas rozgrywki 20 minut czas rozgrywki

20 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

59,00 zł

szt.

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna

Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku i lęku. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, szkoleń, jak i rozgrywek rodzinnych.

wiek graczy 10 lub więcej lat wiek

10+

liczba graczy 1–5 liczba graczy

1–5

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

124,00 zł

szt.

Fioletowe historie. 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków

Fioletowe historie. 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków
Fioletowe historie. 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków

Fioletowe historie porwą was do tajemniczego świata cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2+ liczba graczy

2+

czas rozgrywki 2–20 minut czas rozgrywki

2–20 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

42,00 zł

szt.

Flotylla

Flotylla
Flotylla

Ta tradycyjna gra dla dwóch osób rozgrywana jest zwykle na kartce papieru. Tym razem każdy z graczy otrzymuje jednak zamykaną kasetkę z 2 planszami, kompletem okrętów oraz kołeczkami w dwóch kolorach.

wiek graczy 5 lub więcej lat wiek

5+

liczba graczy 2 liczba graczy

2

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

27,00 zł

szt.

Gorący ziemniak - miszmasz

Gorący ziemniak - miszmasz
Gorący ziemniak - miszmasz

To nowa odsłona gry, która zawojowała rynek planszówek i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy. Ciekawa mechanika sprawia, że doskonale bawić się będą przy niej wszyscy, niezależnie od wieku, upodobań i temperamentu. Gra świetnie sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna jak i gra imprezowa.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

46,00 zł

szt.

Gra pozorów

Gra pozorów
Gra pozorów

Szalona, pełna emocji gra imprezowa. Wszyscy grają równocześnie. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 20 minut czas rozgrywki

20 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

39,00 zł

szt.

Grzybobranie w zaczarowanym lesie

Grzybobranie w zaczarowanym lesie
Grzybobranie w zaczarowanym lesie

To klasyczna gra planszowa w zupełnie nowej odsłonie. Zasady gry zostały wzbogacone dzięki pojawieniu się zwierzątek, które mogą pomagać lub przeszkadzać podczas wędrówki. Na śmiałków czyha też wiedźma, która zrobi wszystko, by pokrzyżować ich plany.

wiek graczy 4 lub więcej lat wiek

4+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

59,00 zł

szt.

Halli Galli

Halli Galli
Halli Galli

Szybka i emocjonująca gra na imprezę i rodzinne spotkania. Każdy gracz kolejno odwraca kartę i zmienia skład owocowej sałatki. Gdy karty pokażą 5 takich samych owoców, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 15 minut czas rozgrywki

15 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

59,00 zł

szt.

Honeycombs - plastry miodu

Honeycombs - plastry miodu
Honeycombs - plastry miodu

W pokaźnym, ważącym prawie kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami (każdy inny). Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Są trzy warianty gry, różniące się czasem rozgrywki i stopniem rywalizacji.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 1–8 liczba graczy

1–8

czas rozgrywki 15–30 minut czas rozgrywki

15–30 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

98,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl