

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
5. bierze!

To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
![]() |
wiek 10+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Archimedes

Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–5 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Azul

W tej grze wcielisz się w artystę, układającego niepowtarzalne mozaiki na ścianach królewskiego pałacu w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów i układa je w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie – w ściśle określony sposób – przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 30–45 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Balansująca meduza

Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych elementów na meduzie, w taki sposób aby całość nie przewróciła się. Kolory dokładanych elementów losujemy za pomocą specjalnej kostki.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Balansująca wieża

Świetna gra zręcznościowa dla dzieci, kształtująca koordynację wzrokowo-ruchową i ucząca cierpliwości. Jej celem jest układanie drewnianych klocków (jednego na drugim) na kołyszącej się podstawie. Kolor dokładanych klocków musi być zgodny z kolorem wyrzuconym na kostce.
Dostępność: na wyczerpaniu
Bystre oczko - kuferek pełen gier

Gra polega na odnajdywaniu na planszach obrazka z kartonika. W instrukcji opisanych jest 8 różnych gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Proste i różnorodne zasady pozwalają na wspólną grę dzieciom i dorosłym w różnym wieku.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
1–4 |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Chińskie warcaby (Halma, Trymla)

Klasyczna Halma to gra wymyślona przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy. W Polsce nazwa Halma przyjęła się dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy (jej inne nazwy to Trylma lub Chińskie warcaby).
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Boże Narodzenie

Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają.
![]() |
wiek 12+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Medycyna (nowa edycja)

Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej. Te opowieści to makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy...
![]() |
wiek 18+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Śmiertelne wakacje

W tych opowieściach wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku. Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to niepotrzebne ryzyko!
![]() |
wiek 14+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Digit

Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy potrafisz ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Gra ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię geometryczną, logiczne myślenie i refleks.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
1–4 |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dinomino

Rozbrykane dinozaury buszują w lesie szukając smakowitych liści, grzybów i owoców. Pomagają im w tym gracze, starając się sprytnie dokładać płytki ze smakołykami na planszy. Im więcej dinozaur zje, tym więcej będzie miał siły i szybciej dotrzecie do mety.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 10 Zwierciadła

Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż wśród zwierciadeł, doskonale odbijających rzeczywistość. Co w nich zobaczysz, jak zinterpretujesz obraz?
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 6 Wspomnienia

To kolejny komplet dodatkowych 84 kart do kreatywnej i pełnej zaskakujących skojarzeń gry Dixit. Gra integruje towarzystwo, rozbawia je i, mimo że nie jest to gra strategiczna, pozwala rozruszać szare komórki. Nowe karty to nowe możliwości.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 8 Harmonia

Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 9 - Edycja jubileuszowa

Z okazji 10 rocznicy wydania gry Dixit jej twórcy stworzyli niecodzienny projekt – zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa – wyjątkowy zestaw 84 kart.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dobble

Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa w ciągu kilku minut tak jak ta. Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–8 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Domino dziewięciooczkowe

To doskonale wydana przez firmę Schmidt wersja dziewięciooczkowego domina z 55 kamieniami. Gra wywodzi się z Chin i podobno uwielbiali w nią grać cesarze chińscy.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
1–11 |
![]() |
czas rozgrywki ok. 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

To najnowsza wersja imprezowego hitu. W pudełku jest 9 nowych przedmiotów i 4 warianty gry, które urozmaicają rozgrywkę i znacznie podnoszą poziom trudności.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–8 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

Tworzycie rafy koralowe pełne ryb, krabów i ośmiornic. Musicie pamiętać o 3 grupach łańcucha pokarmowego i zależnościach między nimi. Wygracie, jeśli stworzycie najlepiej działający ekosystem.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
1–6 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna

Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku i lęku. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, szkoleń, jak i rozgrywek rodzinnych.
![]() |
wiek 10+ |
![]() |
liczba graczy
1–5 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Fioletowe historie. 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków

Fioletowe historie porwą was do tajemniczego świata cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 2–20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gorący ziemniak - miszmasz

To nowa odsłona gry, która zawojowała rynek planszówek i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy. Ciekawa mechanika sprawia, że doskonale bawić się będą przy niej wszyscy, niezależnie od wieku, upodobań i temperamentu. Gra świetnie sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna jak i gra imprezowa.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra pozorów

Szalona, pełna emocji gra imprezowa. Wszyscy grają równocześnie. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Grzybobranie w zaczarowanym lesie

To klasyczna gra planszowa w zupełnie nowej odsłonie. Zasady gry zostały wzbogacone dzięki pojawieniu się zwierzątek, które mogą pomagać lub przeszkadzać podczas wędrówki. Na śmiałków czyha też wiedźma, która zrobi wszystko, by pokrzyżować ich plany.
![]() |
wiek 4+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Halli Galli

Szybka i emocjonująca gra na imprezę i rodzinne spotkania. Każdy gracz kolejno odwraca kartę i zmienia skład owocowej sałatki. Gdy karty pokażą 5 takich samych owoców, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Honeycombs - plastry miodu

W pokaźnym, ważącym prawie kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami (każdy inny). Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Są trzy warianty gry, różniące się czasem rozgrywki i stopniem rywalizacji.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
1–8 |
![]() |
czas rozgrywki 15–30 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu