Producent
- Abino (6)
- Adamigo (14)
- Albi (7)
- Alexander (11)
- Bard (8)
- Creativo (2)
- Edgard (2)
- Egmont (22)
- Epideixis (9)
- FoxGames (4)
- G3 (11)
- Gigamic (5)
- goki (6)
- Goliath (1)
- Granna (13)
- Harmonia (3)
- jawa (6)
- Komlogo (14)
- Kukuryku (Promatek) (11)
- Lisciani (1)
- Mattel (2)
- Muduko (5)
- Nasza Księgarnia (16)
- NCP (5)
- Piatnik (12)
- Ravensburger (1)
- Rebel (41)
- Robetoy (2)
- Schmidt (3)
- Smart (6)
- Tactic (4)
- Tantrix (1)
- ThinkFun (1)
- TM Toys (2)
- Trefl (2)
Kolekcja
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Balansująca foka
Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych rybek na ogonie i pyszczku foki, w taki sposób aby całość nie przewróciła się.
wiek 4+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Balansująca wieża
Świetna gra zręcznościowa dla dzieci, kształtująca koordynację wzrokowo-ruchową i ucząca cierpliwości. Jej celem jest układanie drewnianych klocków (jednego na drugim) na kołyszącej się podstawie. Kolor dokładanych klocków musi być zgodny z kolorem wyrzuconym na kostce.
Dostępność: duża ilość
Dopasuj kształty - dotykowe memo
To intrygująca gra, która angażuje zmysł dotyku. W czasie rozgrywki liczy się umiejętność szybkiego rozpoznawania kształtów i dopasowywania ich do ramek.
wiek 3+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Geo - kolory i kształty
Ta gra poprzez zabawę wprowadza dzieci w świat kolorów i kształtów. Dla różnych grup wiekowych przewidziano dwa warianty rozgrywki.
wiek 2+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Master Logic (Mastermind)
To dwuosobowa gra typu Mastermind. Jeden z graczy zostaje szyfrantem i w tajemnicy przed drugim wybiera cztery kolorowe kołeczki, które umieszcza w otworach pod planszą, ustalając w ten sposób tajny kod. Przeciwnik ma 9 prób na jego odgadnięcie.
wiek 7+ |
liczba graczy
2 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Złap kulkę
Zręcznościowa gra polega na trafianiu kulką do otworów znajdujących się na drewnianej łopatce (cztery otwory za 25, 50, 75 i 100 punków). Drewniana kulka jest przywiązana do łopatki sznurkiem o długości ok. 40 cm.
wiek 5+ |
Dostępność: duża ilość