Kategorie
Producent
Kolekcja
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
5 sekund junior
To specjalna edycja bestsellerowej gry 5 sekund, przygotowana z myślą o najmłodszych graczach. W tej wersji pytania zostały stworzone przez dzieci i rodziców. To gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz.
wiek 6–9 |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 10–15 min |
Dostępność: brak towaru
ABC - BrainBox
To fantastyczna gra dla wszystkich, którzy chcą sprawdzić swoją pamięć i spostrzegawczość. Jest pomocna w poznawaniu alfabetu, poszerzaniu słownictwa, ćwiczeniu prostego liczenia oraz nazw kolorów i kształtów.
wiek 4+ |
liczba graczy
1+ |
czas rozgrywki 10 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Balansująca foka
Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych rybek na ogonie i pyszczku foki, w taki sposób aby całość nie przewróciła się.
wiek 4+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Balansująca meduza
Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych elementów na meduzie, w taki sposób aby całość nie przewróciła się. Kolory dokładanych elementów losujemy za pomocą specjalnej kostki.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Bystre oczko - zestaw edukacyjny
Gra polega na odnajdywaniu na planszach obrazka z kartonika. W instrukcji opisanych jest 8 różnych gier, jednak zestaw można wykorzystywać na wiele innych sposobów. Proste i różnorodne zasady pozwalają na wspólną grę dzieciom i dorosłym w różnym wieku.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–8 |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6
Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2
Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8
Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5
Podróżujący kupcy przywożą swoje towary do miasteczek i klasztorów. Miasta te mogą urosnąć na tyle, aby wysunąć kandydatury własnych burmistrzów. Zwykli chłopi budują większe i bogatsze farmy, a kościoły starają się zwiększyć swoje wpływy poprzez zakładanie opactw.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9
Na łąkach Carcassonne pasterze spokojnie czekają, aż ich owce zbiorą się z powrotem w stado, by zakończyć codzienny wypas. Dodatkowo, płytki wzgórz pozwalają zdobyć przewagę, a wielu mnichów będzie szczęśliwych, mając w pobliżu klasztoru winnice.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru
Chińskie warcaby (Halma, Trymla)
Klasyczna Halma to gra wymyślona przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy. W Polsce nazwa Halma przyjęła się dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy (jej inne nazwy to Trylma lub Chińskie warcaby).
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Cortex 2. Wyzwania
Cortex 2 pozwoli wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. Gracze rywalizują ze sobą, rozwiązując łamigłówki. W nowej edycji osiem nowych wyzwań.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Cortex 3. Wyzwania
Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: brak towaru
Cortex dla dzieci. Wyzwania
To dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, pozostając jednocześnie świetną zabawą.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Cortex. Wyzwania
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex. Ta szybka i wesoła gra pozwoli ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, dając jednocześnie masę frajdy.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Delisie. Wielka imprezka
To gra planszowa z postaciami znanymi doskonale z bestsellerowej serii komiksów. Delisie to dziewczynki, które są uosobieniem potraw, jakie wszyscy znamy i lubimy. Bohaterki rozwijają swoje pasje i kariery, co chwila pakując się w nowe, zwariowane perypetie.
wiek 10+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 60 min |
Dostępność: duża ilość
Dinokalipsa
Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców. Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje ci w kość. Zrobisz wszystko aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 30–60 min |
Dostępność: średnia ilość
Dinomino
Rozbrykane dinozaury buszują w lesie szukając smakowitych liści, grzybów i owoców. Pomagają im w tym gracze, starając się sprytnie dokładać płytki ze smakołykami na planszy. Im więcej dinozaur zje, tym więcej będzie miał siły i szybciej dotrzecie do mety.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 30 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dinozaury - BrainBox
Ile szczegółów uda ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi. Sprawdź swoją wiedzę o prehistorycznych stworzeniach, wykazując się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością.
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
czas rozgrywki 10 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 10 Zwierciadła
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż wśród zwierciadeł, doskonale odbijających rzeczywistość. Co w nich zobaczysz, jak zinterpretujesz obraz?
wiek 8+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 6 Wspomnienia
To kolejny komplet dodatkowych 84 kart do kreatywnej i pełnej zaskakujących skojarzeń gry Dixit. Gra integruje towarzystwo, rozbawia je i, mimo że nie jest to gra strategiczna, pozwala rozruszać szare komórki. Nowe karty to nowe możliwości.
wiek 8+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 7 Wizje
Dixit 7 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
wiek 8+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: brak towaru
Dixit 8 Harmonia
Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
wiek 8+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 9 - Edycja jubileuszowa
Z okazji 10 rocznicy wydania gry Dixit jej twórcy stworzyli niecodzienny projekt – zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa – wyjątkowy zestaw 84 kart.
wiek 8+ |
liczba graczy
3–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dobble
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa w ciągu kilku minut tak jak ta. Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–8 |
czas rozgrywki 15 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Domino dziewięciooczkowe
To doskonale wydana przez firmę Schmidt wersja dziewięciooczkowego domina z 55 kamieniami. Gra wywodzi się z Chin i podobno uwielbiali w nią grać cesarze chińscy.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–11 |
czas rozgrywki ok. 20 min |
Dostępność: średnia ilość