Kategorie
Producent
- Abino (6)
- Adamigo (14)
- Albi (7)
- Alexander (11)
- Bard (8)
- Creativo (2)
- Edgard (2)
- Egmont (23)
- Epideixis (9)
- FoxGames (4)
- G3 (11)
- Gigamic (5)
- goki (6)
- Goliath (1)
- Granna (13)
- Harmonia (3)
- jawa (6)
- Komlogo (14)
- Kukuryku (Promatek) (11)
- Lisciani (1)
- Mattel (2)
- Muduko (5)
- Nasza Księgarnia (16)
- NCP (5)
- Piatnik (12)
- Ravensburger (1)
- Rebel (39)
- Robetoy (2)
- Schmidt (3)
- Smart (6)
- Tactic (4)
- Tantrix (1)
- ThinkFun (1)
- TM Toys (2)
- Trefl (2)
Kolekcja
kolor kości
liczba ścian
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Układanka obrazkowa - symetria
Czy dwie części jednego obrazka są identyczne? Czy strona lewa jest taka sama jak strona prawa? Układanka obrazkowa Symetria pozwoli twojemu dziecku znaleźć odpowiedzi na te pytania.
wiek 3–6 |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Ułamki zwykłe, ułamki dziesiętne. Fun Card Math
To zestaw kart edukacyjnych z działaniami na ułamkach zwykłych oraz dziesiętnych składający się ze 100 kart. Karty mogą być wykorzystane do nauki indywidualnej lub w grupie, jako dynamiczna gra karciana wspomagająca sprawność rachunkową.
wiek 9+ |
Dostępność: średnia ilość
Uno
To znakomita gra karciana dla całej rodziny, składająca się ze 112 kart w 4 kolorach oraz kart akcji. Nowością są dzikie karty, dzięki którym można wprowadzać własne reguły gry. Cel gry jest niezmienny i chodzi o jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–10 |
Dostępność: średnia ilość
Warcaby & Młynek
W pudełku znajdują się dwie gry planszowe ćwiczące koncentrację, spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia, które od wielu lat są doskonałą rozrywką dla osób w każdym wieku.
wiek 5+ |
liczba graczy
2 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Warcaby 100-polowe i tradycyjne
W zestawie znajduje się dwustronna plansza do gry w warcaby klasyczne oraz 100-polowe. Zasady rozgrywki są takie same, natomiast stopnie trudności są różne.
wiek 5+ |
liczba graczy
2 |
Dostępność: średnia ilość
Wąż Wiktor. Pszczółki śmieszki - Logopedyczne gry planszowe
Wąż Wiktor to gra przeznaczona do ćwiczenia wymowy głosek dźwięcznych. Pszczółki śmieszki przeznaczone są do ćwiczenia wymowy głosek ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi występujących w nagłosie.
wiek 4+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wieża kolorowa
Kolorowe drewniane klocki, kolorowa kostka i nowe, bardziej atrakcyjne zasady – tak zmieniała się klasyczna gra typu jenga. Ile klocków potrafisz wyciągnąć z wieży nie powodując jej zawalenia się?
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Wieża naturalna
Zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich elementów. Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga.
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wieża numeryczna
To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z pewną modyfikacją. Drewniane klocki ponumerowano od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby.
wiek 6+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Wirus! 2. Ewolucja - dodatek do gry
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Postaraj się opanować epidemię, przenosząc wirusy do kwarantanny. Nowe wirusy, nowe karty, nowe zasady – jaszcze bardziej zaraźliwa gra.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Wsiąść do pociągu. Europa
To polska edycja bestsellerowego Ticket to Ride: Europe – gry o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.
Ponad 10 milionów egzemplarzy gry sprzedanych na całym świecie.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–5 |
czas rozgrywki 30–60 min |
Dostępność: brak towaru
Wspólne ogniwo - gra terapeutyczno-rehabilitacyjna
Skierowana do osób starszych gra wykorzystująca mechanizm szukania wspólnych detali stanowi doskonały trening spostrzegawczości.
wiek 7+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wszystko albo nic
W tej grze macie wspólny cel. Podczas rozgrywki musicie współpracować. Nie możecie jednak informować się wzajemnie, jakie karty macie w ręku. Wspólnie wygracie albo... wspólnie poniesiecie porażkę.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Wyprawa do babci
Czas spakować plecaki i wyruszyć na wycieczkę. W czasie rozgrywki gracze sami wymyślają jak poradzić sobie z kolejnymi przeszkodami. Mogą wspólnie wybierać przydatne przedmioty, dyskutować jak ich użyć i razem cieszyć się zwycięstwem.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–6 |
czas rozgrywki 20 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Zagadki Smoka Obiboka - niebieskie
Smok Obibok pomaga dzieciom poznawać otaczający je świat. Rozwiązuje z nimi zagadki, poznaje figury geometryczne, zwierzęta, rośliny i pory roku. Nagrodą za prawidłową odpowiedź jest kolorowy żeton. Dziecko, które pierwsze uzbiera 6 żetonów zostaje zwycięzcą.
wiek 4–7 |
liczba graczy
1–4 |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Zagadki Smoka Obiboka - zielone
„Co to za sklepik, w którym na półkach, w butelkach, tubkach oraz ampułkach, obok plasterków, waty, ligniny, stoją lekarstwa i witaminy?” Oto jedna ze 135 nowych zagadek Smoka Obiboka.
wiek 4–7 |
liczba graczy
1–4 |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Zamek Kasteliny
W zamku Kasteliny skarb mogą zdobyć tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze odnajdą w zamku 10 drogocennych kamieni tego samego koloru, zostaną zwycięzcami. Gra poprawia pamięć oraz trenuje zmysł dotyku i orientację.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Złap kulkę
Zręcznościowa gra polega na trafianiu kulką do otworów znajdujących się na drewnianej łopatce (cztery otwory za 25, 50, 75 i 100 punków). Drewniana kulka jest przywiązana do łopatki sznurkiem o długości ok. 40 cm.
wiek 5+ |
Dostępność: duża ilość