Kategorie
Producent
- Abino (2)
- Adamigo (5)
- Aksjomat Kraków (2)
- Aksjomat Toruń (1)
- Albi (3)
- Alexander (1)
- Amazing Toys (2)
- Clementoni (2)
- Creativo (1)
- Demart (2)
- Edgard (1)
- Epideixis (80)
- goki (2)
- Greg (3)
- Harmonia (7)
- jawa (5)
- Komlogo (2)
- Kukuryku (Promatek) (1)
- Lisciani (3)
- Nasza Księgarnia (2)
- Nowik (2)
- Piatnik (1)
- Quercetti (1)
- Rebel (5)
- Robetoy (1)
- Tobar (1)
- WiR (5)
Kolekcja
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Pomoce dydaktyczne edukacja wczesnoszkolna
Pomoce dydaktyczne są niezbędne na każdym etapie nauczania, bez względu na wiek oraz predyspozycje ucznia. Dobierając odpowiednie gry oraz zabawy można pozytywnie wpłynąć na jego rozwój, prawidłową mowę oraz szybko nauczyć go podstawowych umiejętności. Posiadamy wśród asortymentu specjalne pomoce dydaktyczne – edukacja wczesnoszkolna, klasy 4-6, a także wyższe – dzięki czemu nauczyciele na pewno znajdą materiały dopasowane do zdolności uczniów. Z ich pomocą każdy szybko odnajdzie swoje mocne strony i prawdziwe zainteresowania.
100 Pics - zwierzęta
Ciekawa tematyka i poręczne pudełko i specjalna obudowa zachęcają, by zabrać grę ze sobą i bawić się wszędzie tam, gdzie trzeba walczyć z nudą: w pociągu, w czasie przerw czy podczas dłuższego oczekiwania.
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
Dostępność: średnia ilość
Bingo matematyczne. Gry matematyczne dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej
Joanna Świercz
Konstrukcja książki umożliwia ćwiczenie ponad 80% umiejętności zawartych w podstawie programowej z matematyki dla klas 7 i 8. Jej zastosowanie nie wymaga ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, wystarczy zeszyt i coś do pisania. Nauczyciel ma do dyspozycji ponad 1200 zadań.
Dostępność: średnia ilość
Chemia na wesoło - 25 prostych, bezpiecznych i zabawnych eksperymentów
Odkryj cuda chemii dzięki temu zestawowi zawierającemu 25 łatwych, bezpiecznych i zabawnych eksperymentów. W pudełku znajdziesz: probówki, odczynniki, sprzęt ochrony osobistej oraz wiele innych narzędzi.
wiek 8–12 |
Dostępność: średnia ilość
Chemia. Graficzne karty pracy dla uczniów klasy 7 i 8
Anna Żertka
Teczka zawiera karty do każdej lekcji chemii w klasie 7 i 8.
Dostępność: średnia ilość
Czytaj z Albikiem. Ciało człowieka - interaktywna mówiąca książka
Interaktywna książka pozwala w towarzystwie sympatycznego ufoludka odkryć tajemnice, jakie skrywa nasz organizm. Poznajemy poszczególne jego układy, nazwy, budowę i funkcje różnych narządów oraz wiele ciekawostek dotyczących anatomii i fizjologii człowieka. Zdobytą w ten sposób wiedzę można sprawdzić, rozwiązując quizy dostępne na trzech poziomach trudności. Elektroniczne pióro Albik umożliwia odsłuchanie ponad 2000 nagrań.
Dostępność: średnia ilość
Czytaj z Albikiem. Mój pierwszy elementarz - interaktywna mówiąca książka
Interaktywna książka dla najmłodszych pozwala w ciekawy sposób zdobyć podstawową wiedzę o otaczającym nas świecie – kolorach, kształtach, odgłosach, liczbach i literach. Przyswojenie wiedzy ułatwiają zabawne wierszyki, dialogi i piosenki. Elektroniczne pióro Albik umożliwia odsłuchanie prawie 1000 dźwięków i tekstów.
Dostępność: średnia ilość
Czytaj z Albikiem. Wesoła nauka - zestaw interaktywny (pióro + książka)
W książce Wesoła nauka znajdziesz liczby, kolory, przeciwieństwa, pory dnia, części ciała i wiele innych informacji ważnych dla każdego przedszkolaka. Razem z ciekawskim skrzatem zwiedzisz dom, podwórko, sklep, teatr i przedszkole. W każdym rozdziale masz szansę nauczyć się wielu nowych rzeczy, zagrać w quiz, posłuchać piosenek i bajek. Elektroniczne pióro Albik umożliwia odsłuchanie blisko 2200 nagrań.
Dostępność: średnia ilość
Digit
Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy potrafisz ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Gra ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię geometryczną, logiczne myślenie i refleks.
wiek 8+ |
liczba graczy
1–4 |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Dinozaury i inne prehistoryczne potwory - memory
Dzięki tej grze poznasz najpopularniejsze gatunki dinozaurów. To świetny sposób na wspólne z pociechą odkrywanie tajemnic tych prehistorycznych stworzeń.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Domino matematyczne dla opornych - dodawanie - odejmowanie - mnożenie - dzielenie - tabliczka mnożenia
Marzena Kubera
To prosta, powszechnienie znana strategiczno-losowa gra, a jednocześnie atrakcyjna forma uczenia się poprzez zabawę polegająca na łączeniu dwóch pasujących do siebie elementów. Gra stymuluje rozwój logicznego myślenia, rozbudza motywację do maksymalnego wysiłku intelektualnego oraz utrwala sprawność rachunkową.
Dostępność: średnia ilość
Dotykowe bingo ze zwierzętami opracowane na podstawie metody Montessori - seria Zabawa i edukacja
To gra opracowana na podstawie metody włoskiej lekarki Marii Montessori wspomagającej wszechstronny rozwój dziecka. Dotykowe bingo pomaga w rozwijaniu wrażliwości na dotyk.
wiek 3–6 |
Dostępność: średnia ilość
Dotykowe liczydło opracowane na podstawie metody Montessori - seria Zabawa i edukacja
Do specjalnego pudełka wkładamy liczby wykonane z grubego kartonu pokrytego specjalną, chropowatą farbą. Zadaniem dziecka jest wylosowanie dowolnej z nich i odgadnięcie jej wartości, korzystając tylko ze zmysłu dotyku.
wiek 3–6 |
Dostępność: średnia ilość
Drewniana tabliczka mnożenia 12 × 12
To poręczna pomoc dydaktyczna ułatwiająca dzieciom samodzielne opanowanie tabliczki mnożenia w zakresie do 12×12. Drobne kolorowe płytki z działaniami należy ułożyć we właściwe miejsca w ramce, dopasowując je do wyników.
wiek 5+ |
Dostępność: średnia ilość
Dyktanda z dreszczykiem dla klasy 6
Bogusław Michalec
„Pewien duch nie chciał być już dłużej postrachem strychu. – Przecież jestem porządnym duchem. Nie muszę straszyć. To ohydne! I wniósł zażalenie do sądu pracy dla duchów i upiorów”.
Dostępność: średnia ilość
Dziennik pracy logopedy
Dziennik jest zgodny z Rozporządzeniami Ministra Edukacji Narodowej w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji oraz w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Dostępność: średnia ilość
Eagle Eye - Education, Reflexes, Memory
To angielska edycja cenionej gry Bystre oczko. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks i pamięć oraz uczy angielskich nazw kolorów, przedmiotów i zwierząt. W instrukcji opisano 8 różnych gier, jednak zestaw zapakowany w kartonowy kuferek można wykorzystywać na wiele innych sposobów.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Fizyka kreatywna. Graficzne karty pracy dla klas 7 i 8. Zestaw 1
Ewa Szymańczuk
To propozycja dla uczniów i nauczycieli, którzy chcą wzbogacić i uatrakcyjnić naukę fizyki, wykorzystując myślenie wizualne. Pomoc została opracowana na podstawie tematów zawartych w podstawie programowej z fizyki dla klasy 7 i 8.
Dostępność: średnia ilość
Fizyka. 39 kart edukacyjnych - klasy 7-8
opracowanie merytoryczne: Wawrzyniec Korzeń
Karty edukacyjne to nauka „na skróty”, wyjaśnienia krok po kroku, definicje, sugestywne rysunki oraz przygotowanie do powtórzeń, klasówek, testów i egzaminów. Każda karta to jedno zagadnienie zawierające omówienie problemu oraz przykładowe zadania z rozwiązaniami.
Dostępność: średnia ilość
Fizyka. Rysunkowe karty pracy dla uczniów szkoły podstawowej
Ewa Szymańczuk
Rysunkowe karty pracy wspomagają rozumienie i zapamiętywanie trudnych zagadnień fizycznych. Tworzenie kreatywnych notatek w oparciu o system myślenia wizualnego to najprostszy a zarazem bardzo skuteczny sposób na efektywną naukę.
Dostępność: średnia ilość
Flagi świata - memory
Flagi są niepowtarzalnym symbolem każdego kraju. W tej grze poznasz flagi różnych państw oraz ich stolice. Gra rozwija pamięć, ćwiczy koncentrację i uczy geografii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
Dostępność: średnia ilość
Geografia. 47 kart edukacyjnych - klasy 5-8
opracowanie merytoryczne: Tomasz Mrozek, Jakub Sypniewski, Marzena Wieczorek
Pakiet 47 dwustronnych, kolorowych, starannie opracowanych graficznie kart edukacyjnych obejmuje ważne tematy z geografii uwzględnione w podstawie programowej. Jedna karta prezentuje jeden temat.
Dostępność: średnia ilość
Karty pracy na koncentrację. Edukacja przedszkolna
Magdalena Hinz
Publikacja zawiera 100 kart pracy z ćwiczeniami na koncentrację. Przygotowane zadania w większości opierają się na kolorowym materiale obrazkowym, dzięki czemu karty są bardziej atrakcyjne dla dzieci.
Dostępność: średnia ilość
Kieszonkowce matematyczne. Pi razy oko - pakiet 3 gier karcianych do nauki matematyki
Te wciągające karcianki z zabawnymi ilustracjami sprawią, że matematyka nie będzie miała przed tobą tajemnic. W skład pakietu wchodzą trzy gry do ćwiczenia tabliczki mnożenia oraz nauki procentów i ułamków, które poprzednio były wydane jako osobne gry w serii Kieszonkowiec matematyczny.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–8 |
czas rozgrywki 10–20 min |
Dostępność: średnia ilość
Korale matematyczne 100
To 100 drewnianych korali w kolorze czerwonym i niebieskim o średnicy 11 mm nawleczonych dziesiątkami na porowaty sznurek. W zabawie z koralami dzieci stopniowo odkrywają zależności, regularności i prawa matematyczne, a następnie chętnie dzielą się swoimi odkryciami.
Dostępność: średnia ilość
Laboratorium obwodów elektrycznych - STEM Toy
Czy jesteś gotów na elektryzujące przeżycia? Przeprowadzając praktyczne eksperymenty sprawdź działanie podzespołów elektrycznych. Baw się sterując oświetleniem i dźwiękiem, kontroluj połączenia, poznaj działanie pola elektromagnetycznego.
wiek 8+ |
Dostępność: średnia ilość
Liczby w rozumie - gra planszowa
Gra polega na układaniu i wykonywaniu działań matematycznych z wykorzystaniem kamieni, na których znajdują się liczby. Celem jest zgromadzenie jak największej liczby punktów punktów, które zdobywa się w zależności od rodzaju wymyślonego działania, użytych w nim liczb i miejsca umieszczenia ich na planszy.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki ok. 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Logoświnki - logopedyczna gra karciana - utrwalanie wymowy głoski r
To gra wspomagająca terapię rotacyzmu poprzez utrwalanie wymowy głoski r. Gra składa się z 3 zestawów po 52 karty. Na rewersie niebieskiej talii znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r po spółgłoskach t, d, p, b; na rewersie zielonej – głoskę r po spółgłoskach k, g, h (ch), f, w, m, ś, ź; a na rewersie różowej znajdują się obrazki zawierające w nazwie głoskę r w nagłosie, wygłosie i między samogłoskami.
Dostępność: średnia ilość
Logoświnki 2 - logopedyczna gra karciana - terapia mowy bezdźwięcznej
To logopedyczna karcianka przeznaczona to terapii mowy bezdźwięcznej. Gra składa się z 3 talii po 52 karty. Żółta talia zawiera materiał sylabowy pomocny w wywołaniu dźwięczności głosek: b, d, w, g, gi, bi. Talie turkusowa i fioletowa zawierają materiał do następnego etapu terapii – utrwalania dźwięcznych głosek w nagłosie i śródgłosie wyrazów.
Dostępność: średnia ilość
Magiczny trójkąt matematyczny + 200 zadań
Ten zestaw edukacyjny umożliwia doskonalenie i utrwalanie następujących umiejętności rachunkowych: dodawanie i odejmowanie w zakresie do 25, rozkładanie liczb na składniki, dopełnianie do 10, 20 oraz żądanej liczby i porównywanie różnicowe.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–2 |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Matemadziarstwo 2, czyli krzyżówki i nie tylko
Renata Staszkiewicz, Dariusz Staszkiewicz
Ten dziwny tytuł to połączenie matematyki z szaradziarstwem. Książka zawiera 222 zadania tematycznie związane z wyrażeniami algebraicznymi oraz bryłami. Zadania są posegregowane według działów matematyki i form szaradziarskich.
Dostępność: średnia ilość