Producent
- 4M (1)
- Abino (3)
- Adamigo (11)
- Aksjomat Kraków (3)
- Aksjomat Toruń (1)
- Albi (15)
- Alexander (2)
- Amazing Toys (2)
- Clementoni (5)
- Creativo (2)
- Demart (3)
- Edgard (2)
- Epideixis (140)
- Foksal (1)
- Funtime (1)
- goki (2)
- Greg (5)
- Harmonia (16)
- jawa (6)
- Komlogo (14)
- Kukuryku (Promatek) (2)
- Lisciani (5)
- Nasza Księgarnia (3)
- Nowik (3)
- Piatnik (3)
- Quercetti (1)
- Rebel (10)
- Reko (2)
- Robetoy (5)
- Tata Robi Książki (1)
- Tobar (3)
- Trefl (1)
- WiR (23)
Kolekcja
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Pomoce dydaktyczne edukacja wczesnoszkolna
Pomoce dydaktyczne są niezbędne na każdym etapie nauczania, bez względu na wiek oraz predyspozycje ucznia. Dobierając odpowiednie gry oraz zabawy można pozytywnie wpłynąć na jego rozwój, prawidłową mowę oraz szybko nauczyć go podstawowych umiejętności. Posiadamy wśród asortymentu specjalne pomoce dydaktyczne – edukacja wczesnoszkolna, klasy 4-6, a także wyższe – dzięki czemu nauczyciele na pewno znajdą materiały dopasowane do zdolności uczniów. Z ich pomocą każdy szybko odnajdzie swoje mocne strony i prawdziwe zainteresowania.
Liczby w rozumie - gra planszowa
Gra polega na układaniu i wykonywaniu działań matematycznych z wykorzystaniem kamieni, na których znajdują się liczby. Celem jest zgromadzenie jak największej liczby punktów punktów, które zdobywa się w zależności od rodzaju wymyślonego działania, użytych w nim liczb i miejsca umieszczenia ich na planszy.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki ok. 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Młody matematyk - edukacyjna gra elektroniczna (mózg elektronowy)
Gra zawiera 12 tematycznych plansz. W trakcie zabawy dzieci rozwijają i utrwalają wiedzę matematyczną z zakresu nauczania początkowego.
wiek 4–8 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Ortografia na 6 - gra planszowa
Podczas gry dziecka przyswaja pisownię trudnych wyrazów, często nie dającą się uzasadnić żadną regułą.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki ok. 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Sylabomania - gra planszowa i układanka
Gra kształci umiejętności istotne w nauce czytania i pisania. Rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową. To świetna pomoc w nauczaniu początkowym.
wiek 5–9 |
liczba graczy
1–4 |
czas rozgrywki ok. 40 min |
Dostępność: średnia ilość
Sylaby - układanki
Układanka Sy-la-by kształci umiejętności niezbędne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Układanka stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną w nauczaniu początkowym.
wiek 6–8 |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Tabliczka mnożenia z profesorkiem - gra planszowa
Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Jego zasady można wytłumaczyć graficznie lub korzystając z rekwizytów. Wydawca proponuje grę, podczas której dzieci błyskawicznie nauczą się na pamięć tabliczki mnożenia.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–4 |
czas rozgrywki ok. 30 min |
Dostępność: średnia ilość