Kategorie
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Wśród akcesoriów do gier planszowych dostępne są elementy, które łatwo się gubią lub niszczą – kości (sześcienne i wielościenne), pionki, kulki szklane, monety i banknoty. A jeśli znudzi ci się podstawowa wersja gry, zawsze możesz poszukać do niej rozszerzenia – kart z nowymi zadaniami lub innych dodatków, które postawią przed graczem nowe wyzwania i pozwolą na nowo odkryć magię posiadanych gier.
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6
Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2
Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8
Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5
Podróżujący kupcy przywożą swoje towary do miasteczek i klasztorów. Miasta te mogą urosnąć na tyle, aby wysunąć kandydatury własnych burmistrzów. Zwykli chłopi budują większe i bogatsze farmy, a kościoły starają się zwiększyć swoje wpływy poprzez zakładanie opactw.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9
Na łąkach Carcassonne pasterze spokojnie czekają, aż ich owce zbiorą się z powrotem w stado, by zakończyć codzienny wypas. Dodatkowo, płytki wzgórz pozwalają zdobyć przewagę, a wielu mnichów będzie szczęśliwych, mając w pobliżu klasztoru winnice.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru