Kategorie
Producent
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Gry idealne na spotkania towarzyskie w gronie rodziny lub przyjaciół. Mają proste zasady, angażują dużą grupę osób, można je wielokrotnie powtarzać, gdyż scenariusz jest za każdym razem inny. Gwarantują dużo śmiechu i wyśmienitą zabawę, która rozkręci każdą, nawet najbardziej drętwą imprezę.
5. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Boże Narodzenie
Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają.
wiek 12+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Medycyna (nowa edycja)
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej. Te opowieści to makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy...
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Mroczne opowieści
Mroczne opowieści oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend – makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane.
wiek 14+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Czarne historie - Seks i zbrodnia
Te historie są naprawdę gorące. 42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, 9 małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Detektywi muszą zapomnieć o przyzwoitości, nawet najbardziej nieprawdopodobne rozwiązania mogą okazać się trafne.
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Detektywistyczne historie. 50 zagadek dla sprytnych superagentów
Detektywistyczne historie wprawią was w zdumienie. W tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne i absurdalne, których sekrety można odkryć jedynie pytając, zgadując i dobrze kombinując.
wiek 8+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2–20 min |
Dostępność: brak towaru
Fioletowe historie. 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków
Fioletowe historie porwą was do tajemniczego świata cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry.
wiek 8+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2–20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Nie ma lekko
Gracze dzielą się rolami w grze, jedna osoba jest świadkiem, a pozostali detektywami. Detektywi współpracują, żeby odnaleźć właściwe słowo. Świadek jest jedyną osobą, która zna słowo i daje detektywom wskazówki. Dzięki nim muszą oni dowiedzieć się, o które słowo chodzi. Trudność polega na tym, że świadek porozumiewa się z detektywami tylko za pomocą kart dylematów.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–12 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Set
Dynamiczna i emocjonująca gra na spostrzegawczość. Wśród 12 kart należy odnaleźć trzy, na których każda z 4 cech różnicujących (kształt, kolor, wypełnienie i liczba elementów) jest taka sama lub całkowicie różna.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–20 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: duża ilość