Kategorie
Producent
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
W tych grach duże znaczenie ma nie tylko rywalizacja z przeciwnikiem (o punkty, łupy lub terytoria). Sukces zależy przede wszystkim od umiejętności przewidywania jego bieżących ruchów i dalekosiężnych strategii, aby móc skutecznie pokrzyżować jego plany i wykorzystać je do własnych celów. Gry strategiczne rozwijają myślenie wielokierunkowe, umiejętność szybkiego i elastycznego podejmowania decyzji, uczą improwizacji, dostosowania się do zmieniających się warunków i konieczności nagłej zmiany taktyki, rozwijają zdolności przywódcze, odpowiedzialność za podejmowanie decyzje i umiejętne zarządzanie ryzykiem. Rozgrywka przebiega zazwyczaj w ciągłym skupieniu, gracze stale analizują sytuację i starają się znaleźć z niej optymalne wyjście. Jeden nierozważny ruch może kosztować utratę przewagi a nawet zwycięstwa. Zawsze możliwe są jednak nieoczekiwane zwroty akcji, dlatego gra jest niezwykle emocjonująca.
Chińskie warcaby (Halma, Trymla)
Klasyczna Halma to gra wymyślona przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy. W Polsce nazwa Halma przyjęła się dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy (jej inne nazwy to Trylma lub Chińskie warcaby).
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
K-dron (czerwono-biały)
Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i niecodzienne wyzwania, to spodoba ci się K-dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek. To taki przestrzenny tangram. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund.
wiek 7+ |
liczba graczy
1, 2 |
Dostępność: brak towaru
Madżong (Mahjong)
Madżong to gra wywodząca się z Chin, przeznaczona dla 4 osób, rozgrywana przy użyciu zestawu specjalnych kamieni. Celem gry jest wyłożenie Madżonga, czyli zebranie układu, złożonego z jednej pary oraz czterech trójek (lub czwórek) kamieni.
wiek 6+ |
liczba graczy
4 |
Dostępność: brak towaru
Tantrix
Gra zawiera 56 ręcznie malowanych płytek, których wzory, po połączeniu tworzą pętle w czterech kolorach. Wzór żadnej płytki nie powtarza się i można nimi grać lub tworzyć układanki. W instrukcji opisane są zasady dwóch gier i trzech układanek.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–4 |
czas rozgrywki 30 min |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Triominos Classic. Trójkątne domino
Kostki domina zyskały teraz nową formę. Trójkątny kształt pozwala na tworzenie ciekawszych i bardziej skomplikowanych rozwiązań. Gracze, podobnie jak w klasycznej rozgrywce, próbują dopasować własną płytkę do jednej z płytek leżących na stole.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 30 min |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru