Kategorie
Producent
Dostępność
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
W tych grach duże znaczenie ma nie tylko rywalizacja z przeciwnikiem (o punkty, łupy lub terytoria). Sukces zależy przede wszystkim od umiejętności przewidywania jego bieżących ruchów i dalekosiężnych strategii, aby móc skutecznie pokrzyżować jego plany i wykorzystać je do własnych celów. Gry strategiczne rozwijają myślenie wielokierunkowe, umiejętność szybkiego i elastycznego podejmowania decyzji, uczą improwizacji, dostosowania się do zmieniających się warunków i konieczności nagłej zmiany taktyki, rozwijają zdolności przywódcze, odpowiedzialność za podejmowanie decyzje i umiejętne zarządzanie ryzykiem. Rozgrywka przebiega zazwyczaj w ciągłym skupieniu, gracze stale analizują sytuację i starają się znaleźć z niej optymalne wyjście. Jeden nierozważny ruch może kosztować utratę przewagi a nawet zwycięstwa. Zawsze możliwe są jednak nieoczekiwane zwroty akcji, dlatego gra jest niezwykle emocjonująca.
Chińczyk. Człowieku, nie irytuj się. Gry podróżne
Wersja podróżna klasycznej gry planszowej powstałej na podstawie hinduskiej gry Pachisi. Zadanie polega na przeprowadzeniu wszystkich swoich pionków z pola startowego na pole końcowe.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość