Od niedawna w naszej ofercie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
Paszczaki 2. Akrobaci
Paszczaki 2. Akrobaci

44,00 zł

szt.
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

15-18 lat (szkoła średnia)

102 zadania dla małych, średnich i dużych sympatyków matematyki. Biblioteczka SEM

102 zadania dla małych, średnich i dużych sympatyków matematyki. Biblioteczka SEM
102 zadania dla małych, średnich i dużych sympatyków matematyki. Biblioteczka SEM

Krzysztof Ciesielski

To wybór zadań bardziej lub mniej znanych, o różnorodnej tematyce, stopniu trudności i wymaganiach wiedzowych z matematyki. Autor włączył do zbioru te zadania, które wydały mu się ciekawe i uznał, że warto podzielić się nimi z innymi.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: średnia ilość

Cena:

19,00 zł

egz.

20 lat Kujawsko-Pomorskich Zawodów Matematycznych im. Mariana Rejewskiego. Zestawy zadań wraz z rozwiązaniami z lat 2011–2020

20 lat Kujawsko-Pomorskich Zawodów Matematycznych im. Mariana Rejewskiego. Zestawy zadań wraz z rozwiązaniami  z lat 2011–2020
20 lat Kujawsko-Pomorskich Zawodów Matematycznych im. Mariana Rejewskiego. Zestawy zadań wraz z rozwiązaniami z lat 2011–2020

Mariusz Adamczak, Danuta Grabowska

Zbiór prezentuje zadania oraz ich rozwiązania z kolejnych edycji zawodów z lat 2011–2020. Konkursu przeznaczony jest dla uczniów I i II klas liceów. Do wszystkich zadań podano pełne rozwiązania.

Dostępność: średnia ilość

Cena:

29,00 zł

egz.

4Mation

4Mation
4Mation

Na pierwszy rzut oka rozgrywka wygląda bardzo prosto. Jak sama nazwa wskazuje, gracze próbują uformować linię z czterech kostek swojego koloru leżących poziomo, pionowo lub ukośne. Brzmi łatwo?

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2 liczba graczy

2

czas rozgrywki 10 minut czas rozgrywki

10 min

Dostępność: średnia ilość

Cena:

79,00 zł

szt.

5. bierze!

5. bierze!
5. bierze!

To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.

wiek graczy 10 lub więcej lat wiek

10+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

39,00 zł

szt.

6. bierze!

6. bierze!
6. bierze!

To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy2–10 liczba graczy

2–10

czas rozgrywki 45 minut czas rozgrywki

45 min

Dostępność: średnia ilość

Cena:

49,00 zł

szt.

Abalone

Abalone
Abalone

Świetnie opracowana i doskonale wydana gra logiczna, której premiera odbyła się w 1989 roku we Francji. To gra dla każdego, niezależnie od wieku. Jej celem jest wypchnięcie z planszy sześciu kul przeciwnika. 

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2 liczba graczy

2

czas rozgrywki 20 minut czas rozgrywki

20 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

109,00 zł

szt.

Activity Compact. Kalambury

Activity Compact. Kalambury
Activity Compact. Kalambury

Kalambury to potoczna nazwa tej zabawnej gry, podczas której nogi i ręce są w ciągłym ruchu. Gra zawiera ponad 1300 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.

wiek graczy 12 lub więcej lat wiek

12+

liczba graczy 3–16 liczba graczy

3–16

czas rozgrywki 25 minut czas rozgrywki

25 min

Dostępność: średnia ilość

Cena:

49,00 zł

szt.

Algebra i teoria liczb. Matematyka olimpijska

Algebra i teoria liczb. Matematyka olimpijska
Algebra i teoria liczb. Matematyka olimpijska

Adam Neugebauer

Książka całościowo ujmuje zagadnienia teorioliczbowe od liczb naturalnych po krzywe eliptyczne (dające narzędzie do dowodu Wielkiego Twierdzenia Fermata). Wiadomości i zadania zebrane są w 12 działach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

40,00 zł

egz.

Analogie między trójkątem i czworościanem. Kto goli fryzjera? Sofizmaty matematyczne. Geometria kartki papieru (Miniatury matematyczne nr 75)

Analogie między trójkątem i czworościanem. Kto goli fryzjera? Sofizmaty matematyczne. Geometria kartki papieru (Miniatury matematyczne nr 75)
Analogie między trójkątem i czworościanem. Kto goli fryzjera? Sofizmaty matematyczne. Geometria kartki papieru (Miniatury matematyczne nr 75)

Agnieszka Krause, Mieczysław K. Mentzen, Andrzej Sendlewski

Publikacja zawiera cztery artykuły. Pierwszy – poświęcony jest paraboli. Drugi pokazuje jak przy rozwiązywaniu zadań dotyczących jednego działu matematyki korzystać z metod wziętych z zupełnie innego, czasami bardzo odległego działu. Trzecia miniatura to opowieść o tym, co obecnie dzieje się w matematyce – oczywiście nie w całej matematyce, jedynie w pewnym, wybranym fragmencie – tak zwanej teorii złożoności. Czwarta z nich opowiada o pewnych trójkątach liczbowych.

wysyłka – priorytetowy list polecony (format S lub M)

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

20,00 zł

egz.

Antywirus - Anti-Virus

Antywirus - Anti-Virus
Antywirus - Anti-Virus

Gra zawiera 60 intrygujących zagadek logicznych. Rozwiązanie zadania polega na usunięciu czerwonego wirusa przez lukę w narożniku planszy. Wirusy o różnych kształtach można przesuwać po wgłębieniach planszy, skośnie do jej krawędzi.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 60 liczba zadań

60

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

108,00 zł

szt.

Archimedes

Archimedes
Archimedes

Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–5 liczba graczy

2–5

Dostępność: średnia ilość

Cena:

32,00 zł

szt.

Arkusze maturalne z matematyka - poziom podstawowy. Matura od 2023 roku

Arkusze maturalne z matematyka - poziom podstawowy. Matura od 2023 roku
Arkusze maturalne z matematyka - poziom podstawowy. Matura od 2023 roku

Dorota Masłowska, Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Elżbieta Słomińska, Anna Toruńska, Janina Zelek

Przygotowane arkusze mają budowę zgodną z informacjami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Do wszystkich zadań podane są odpowiedzi oraz zasady punktowania (do zadań otwartych).

Dostępność: duża ilość

Cena:

24,00 zł

egz.

Arkusze maturalne z matematyki - poziom rozszerzony. Matura od 2023 roku

Arkusze maturalne z matematyki - poziom rozszerzony. Matura od 2023 roku
Arkusze maturalne z matematyki - poziom rozszerzony. Matura od 2023 roku

Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Elżbieta Słomińska, Anna Toruńska, Janina Zelek

Budowa arkuszy jest zgodna z informacjami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Każdy z dwunastu arkuszy zawiera 10–14 zadań otwartych, za które można uzyskać łącznie 50 punktów.

Dostępność: duża ilość

Cena:

24,00 zł

egz.

Arytmetyka i algebra. Rozszerzony program matematyki w liceum

Arytmetyka i algebra. Rozszerzony program matematyki w liceum
Arytmetyka i algebra. Rozszerzony program matematyki w liceum

Wojciech Guzicki

Na poziomie rozszerzonym naturalne jest dawanie uczniom do rozwiązania zadań trudniejszych niż tradycyjne, typowe zadania szkolne. Jest to praktykowane zwłaszcza na kółkach matematycznych. Często sięgamy po zadania olimpijskie. W tej książce pokazuję takie wybrane zadania, wiążące się z omawianymi twierdzeniami lub ich uogólnieniami.

Dostępność: średnia ilość

Cena:

39,00 zł

egz.

Balansujący nietoperz

Balansujący nietoperz
Balansujący nietoperz

Nietoperz akrobata uwielbia popisywać się wprawiając w zachwyt dzieci i dorosłych. Doskonale utrzymuje równowagę nawet na najmniejszej powierzchni. Nietoperz sprzedawany jest w komplecie z piramidką i jest dostępny w dwóch kolorach.

Dostępność: duża ilość

Cena:

14,00 zł

szt.

Baszty i maszty - Tower Stacks

Baszty i maszty - Tower Stacks
Baszty i maszty - Tower Stacks

Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami. To klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba zadań 80 liczba zadań

80

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

108,00 zł

szt.

Bierki

Bierki
Bierki

Znana wszystkim, klasyczna gra zręcznościowa. Zwycięzcą zostaje osoba, która po zakończeniu rundy zgromadziła najwięcej punktów.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

Dostępność: duża ilość

Cena:

10,00 zł

szt.

Bingo

Bingo
Bingo

To klasyczna gra oparta na łatwych do przyswojenia zasadach, która zawsze zapewnia rozrywkę i emocje. W zestawie znajduje się wysokiej jakości maszyna losująca oraz akcesoria umożliwiające prowadzenie rozgrywki.

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2 lub więcej liczba graczy

2+

czas rozgrywki 30 lub więcej minut czas rozgrywki

30+ min

Dostępność: brak towaru

Cena:

98,00 zł

Biologia, chemia, fizyka. Jakie to proste!

Biologia, chemia, fizyka. Jakie to proste!
Biologia, chemia, fizyka. Jakie to proste!

Carol Vorderman

Twoje dziecko nie radzi sobie z pracą domową? Nie wiesz, jak mu pomóc, by nie zniechęcało się do nauki? Książka stanowi niezastąpione wsparcie dla każdego sfrustrowanego rodzica. Dzięki nowoczesnym metodom nauczania, połączonym z kolorowymi wykresami i ilustracjami, rozwiązywanie zadań będzie wspaniałą zabawą, która uczy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

59,00 zł

Blokada - RoadBlock

Blokada - RoadBlock
Blokada - RoadBlock

W tej przebojowej grze musisz zablokować czerwony samochodzik. 80 wysokooktanowych zadań gwarantuje godziny świetnej zabawy. Ta wielopoziomowa gra logiczna, o różnym stopniu trudności zadań sprawia, że mogą je rozwiązywać osoby w różnym wieku.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba zadań 80 liczba zadań

80

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

108,00 zł

szt.

Blokus

Blokus
Blokus

Doskonała gra strategiczna. Myśl taktycznie, blokuj przeciwnika, a jednocześnie dbaj o rozwój własnego terytorium. Celem gry jest przykrycie własnymi płytkami jak największej powierzchni planszy.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30 minut czas rozgrywki

30 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

129,00 zł

szt.

BrainString R

BrainString R
BrainString R

To najnowsza wersja trójwymiarowej łamigłówki typu Brainstring. Jest mniejsza od poprzedników, więc doskonała do zabrania w podróż. Zadanie polega na rozsupłaniu węzła utworzonego z 4 gumek w różnych kolorach powstającego wewnątrz łamigłówki.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

Dostępność: średnia ilość

Cena:

39,00 zł

szt.

Carcassonne

Carcassonne
Carcassonne

To wciągająca gra planszowa, która zapewni doskonałą rozrywkę całej rodzinie. Jej celem jest zdobycie jak największej liczby punktów, które otrzymuje się za ukończenie budowy miasta, klasztoru lub drogi.

Ponad 12 milionów sprzedanych egzemplarzy.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–5 liczba graczy

2–5

czas rozgrywki 35 minut czas rozgrywki

35 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

119,00 zł

szt.

Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10

Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10

Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

62,00 zł

szt.

Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6

Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6

Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

64,00 zł

szt.

Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: na wyczerpaniu

Cena:

62,00 zł

szt.

Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2

Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2

Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 45 minut czas rozgrywki

45 min

Dostępność: brak towaru

Cena:

64,00 zł

Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8

Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8

Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: brak towaru

Cena:

64,00 zł

Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5

Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5
Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5

Podróżujący kupcy przywożą swoje towary do  miasteczek i klasztorów. Miasta te mogą urosnąć na tyle, aby wysunąć kandydatury własnych burmistrzów. Zwykli chłopi budują większe i bogatsze farmy, a kościoły starają się zwiększyć swoje wpływy poprzez zakładanie opactw.

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: średnia ilość

Cena:

64,00 zł

szt.

Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9

Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9
Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9

Na łąkach Carcassonne pasterze spokojnie czekają, aż ich owce zbiorą się z powrotem w stado, by zakończyć codzienny wypas. Dodatkowo, płytki wzgórz pozwalają zdobyć przewagę, a wielu mnichów będzie szczęśliwych, mając w pobliżu klasztoru winnice.

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–6 liczba graczy

2–6

czas rozgrywki 40 minut czas rozgrywki

40 min

Dostępność: brak towaru

Cena:

64,00 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl