Kategorie
Producent
- Abino (1)
- Adamigo (2)
- Aksjomat Toruń (73)
- Albi (5)
- Alexander (7)
- Arkady (3)
- Bard (8)
- Demart (1)
- Dla szkoły (1)
- Egmont (10)
- Epideixis (3)
- Eureka (8)
- Foksal (1)
- FoxGames (11)
- Funtime (1)
- G3 (8)
- Gigamic (5)
- GiS (3)
- goki (5)
- Goliath (1)
- Granna (8)
- GWO (2)
- Harmonia (3)
- HUCH! (3)
- Jersz (1)
- Johntoy (1)
- Kukuryku (Promatek) (5)
- Logi (2)
- Mattel (2)
- Muduko (2)
- Multigra (4)
- Nasza Księgarnia (9)
- NCP (6)
- Nowik (11)
- Omega (22)
- Pazdro (7)
- Piatnik (5)
- Pitagoras.pl (1)
- Prószyński (1)
- Ravensburger (1)
- Rebel (29)
- Recent Toys (1)
- Reko (2)
- RM (1)
- Robetoy (11)
- Rubik's (2)
- Schmidt (4)
- Smart (29)
- Tactic (4)
- Tantrix (2)
- ThinkFun (2)
- TM Toys (1)
- Tobar (2)
- Tutor (6)
- WL (2)
- WN PWN (1)
kolor kości
liczba ścian
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
102 zadania dla małych, średnich i dużych sympatyków matematyki. Biblioteczka SEM
Krzysztof Ciesielski
To wybór zadań bardziej lub mniej znanych, o różnorodnej tematyce, stopniu trudności i wymaganiach wiedzowych z matematyki. Autor włączył do zbioru te zadania, które wydały mu się ciekawe i uznał, że warto podzielić się nimi z innymi.
Dostępność: średnia ilość
20 lat Kujawsko-Pomorskich Zawodów Matematycznych im. Mariana Rejewskiego. Zestawy zadań wraz z rozwiązaniami z lat 2011–2020
Mariusz Adamczak, Danuta Grabowska
Zbiór prezentuje zadania oraz ich rozwiązania z kolejnych edycji zawodów z lat 2011–2020. Konkursu przeznaczony jest dla uczniów I i II klas liceów. Do wszystkich zadań podano pełne rozwiązania.
Dostępność: średnia ilość
5. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
6. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–10 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: średnia ilość
Abalone
Świetnie opracowana i doskonale wydana gra logiczna, której premiera odbyła się w 1989 roku we Francji. To gra dla każdego, niezależnie od wieku. Jej celem jest wypchnięcie z planszy sześciu kul przeciwnika.
wiek 7+ |
liczba graczy
2 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Activity Compact. Kalambury
Kalambury to potoczna nazwa tej zabawnej gry, podczas której nogi i ręce są w ciągłym ruchu. Gra zawiera ponad 1300 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
wiek 12+ |
liczba graczy
3–16 |
czas rozgrywki 25 min |
Dostępność: średnia ilość
Algebra i teoria liczb. Matematyka olimpijska
Adam Neugebauer
Książka całościowo ujmuje zagadnienia teorioliczbowe od liczb naturalnych po krzywe eliptyczne (dające narzędzie do dowodu Wielkiego Twierdzenia Fermata). Wiadomości i zadania zebrane są w 12 działach.
Dostępność: na wyczerpaniu
Analogie między trójkątem i czworościanem. Kto goli fryzjera? Sofizmaty matematyczne. Geometria kartki papieru (Miniatury matematyczne nr 75)
Agnieszka Krause, Mieczysław K. Mentzen, Andrzej Sendlewski
Publikacja zawiera cztery artykuły. Pierwszy – poświęcony jest paraboli. Drugi pokazuje jak przy rozwiązywaniu zadań dotyczących jednego działu matematyki korzystać z metod wziętych z zupełnie innego, czasami bardzo odległego działu. Trzecia miniatura to opowieść o tym, co obecnie dzieje się w matematyce – oczywiście nie w całej matematyce, jedynie w pewnym, wybranym fragmencie – tak zwanej teorii złożoności. Czwarta z nich opowiada o pewnych trójkątach liczbowych.
Dostępność: na wyczerpaniu
Antywirus - Anti-Virus
Gra zawiera 60 intrygujących zagadek logicznych. Rozwiązanie zadania polega na usunięciu czerwonego wirusa przez lukę w narożniku planszy. Wirusy o różnych kształtach można przesuwać po wgłębieniach planszy, skośnie do jej krawędzi.
wiek 8+ |
liczba zadań
60 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Archimedes
Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–5 |
Dostępność: średnia ilość
Arkusze maturalne z matematyka - poziom podstawowy. Matura od 2023 roku
Dorota Masłowska, Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Elżbieta Słomińska, Anna Toruńska, Janina Zelek
Przygotowane arkusze mają budowę zgodną z informacjami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Do wszystkich zadań podane są odpowiedzi oraz zasady punktowania (do zadań otwartych).
Dostępność: duża ilość
Arkusze maturalne z matematyki - poziom rozszerzony. Matura od 2023 roku
Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Elżbieta Słomińska, Anna Toruńska, Janina Zelek
Budowa arkuszy jest zgodna z informacjami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Każdy z dwunastu arkuszy zawiera 10–14 zadań otwartych, za które można uzyskać łącznie 50 punktów.
Dostępność: duża ilość
Arytmetyka i algebra. Rozszerzony program matematyki w liceum
Wojciech Guzicki
Na poziomie rozszerzonym naturalne jest dawanie uczniom do rozwiązania zadań trudniejszych niż tradycyjne, typowe zadania szkolne. Jest to praktykowane zwłaszcza na kółkach matematycznych. Często sięgamy po zadania olimpijskie. W tej książce pokazuję takie wybrane zadania, wiążące się z omawianymi twierdzeniami lub ich uogólnieniami.
Dostępność: średnia ilość
Balansujący nietoperz
Nietoperz akrobata uwielbia popisywać się wprawiając w zachwyt dzieci i dorosłych. Doskonale utrzymuje równowagę nawet na najmniejszej powierzchni. Nietoperz sprzedawany jest w komplecie z piramidką i jest dostępny w dwóch kolorach.
Dostępność: duża ilość
Baszty i maszty - Tower Stacks
Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami. To klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku.
wiek 8+ |
liczba zadań
80 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Biologia, chemia, fizyka. Jakie to proste!
Carol Vorderman
Twoje dziecko nie radzi sobie z pracą domową? Nie wiesz, jak mu pomóc, by nie zniechęcało się do nauki? Książka stanowi niezastąpione wsparcie dla każdego sfrustrowanego rodzica. Dzięki nowoczesnym metodom nauczania, połączonym z kolorowymi wykresami i ilustracjami, rozwiązywanie zadań będzie wspaniałą zabawą, która uczy.
Dostępność: brak towaru
Blokada - RoadBlock
W tej przebojowej grze musisz zablokować czerwony samochodzik. 80 wysokooktanowych zadań gwarantuje godziny świetnej zabawy. Ta wielopoziomowa gra logiczna, o różnym stopniu trudności zadań sprawia, że mogą je rozwiązywać osoby w różnym wieku.
wiek 7+ |
liczba zadań
80 |
Dostępność: na wyczerpaniu
BrainString R
To najnowsza wersja trójwymiarowej łamigłówki typu Brainstring. Jest mniejsza od poprzedników, więc doskonała do zabrania w podróż. Zadanie polega na rozsupłaniu węzła utworzonego z 4 gumek w różnych kolorach powstającego wewnątrz łamigłówki.
wiek 7+ |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne
To wciągająca gra planszowa, która zapewni doskonałą rozrywkę całej rodzinie. Jej celem jest zdobycie jak największej liczby punktów, które otrzymuje się za ukończenie budowy miasta, klasztoru lub drogi.
Ponad 12 milionów sprzedanych egzemplarzy.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–5 |
czas rozgrywki 35 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6
Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3
Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2
Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8
Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru
Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5
Podróżujący kupcy przywożą swoje towary do miasteczek i klasztorów. Miasta te mogą urosnąć na tyle, aby wysunąć kandydatury własnych burmistrzów. Zwykli chłopi budują większe i bogatsze farmy, a kościoły starają się zwiększyć swoje wpływy poprzez zakładanie opactw.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: średnia ilość
Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9
Na łąkach Carcassonne pasterze spokojnie czekają, aż ich owce zbiorą się z powrotem w stado, by zakończyć codzienny wypas. Dodatkowo, płytki wzgórz pozwalają zdobyć przewagę, a wielu mnichów będzie szczęśliwych, mając w pobliżu klasztoru winnice.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru