Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

W tej zakładce przedstawiono najważniejsze informacje dotyczące reklamacji, gwarancji i zwrotów.
Szczegółowe zasady opisano w Regulaminie (§6 Reklamacje i gwarancje
oraz §7 Rezygnacja z zamówienia, odstąpienie od Umowy sprzedaży).

 

Reklamacje
Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową, a Klient ma prawo żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową. Sprzedawca w ciągu czternastu dni ustosunkuje się do złożonej reklamacji i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni.

Gwarancje
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji lub korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.

Zwroty
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl