
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
6. bierze!
Opis
![]() |
wiek 10+ |
![]() |
liczba graczy
2–10 |
![]() |
czas rozgrywki 45 min |
Przystępność zasad i emocje towarzyszące rozgrywkom sprawiły, że gra 6. bierze! została doceniona przez graczy na całym świecie i jest uważana za jedną z najlepszych gier karcianych. Potwierdza to przyznana jej w 1996 roku, prestiżowa nagroda Stowarzyszenia MENSA, w kategorii „najlepsza gra umysłowa”.
Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które w trakcie rozgrywki dokłada do czterech rzędów znajdujących się na stole, zgodnie z kilkoma bardzo prostymi zasadami (karty dokłada się w kolejności rosnącej, pomiędzy kolejnymi kartami musi być możliwie najmniejsza różnica). Kluczowa zasada szósta bierze obowiązuje gdy do rzędu dołożona zostaje szósta karta, wówczas gracz musi zabrać pięć poprzednich kart z tego rzędu. Za bycze głowy znajdujące się na zdobytych kartach otrzymuje się ujemne punkty. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.
Zawartość opakowania
104 karty, instrukcja
Pliki do pobrania:

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli