Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
Paszczaki 2. Akrobaci
Paszczaki 2. Akrobaci

44,00 zł

szt.
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 21,00 zł 21.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Nowik
Kod produktu: 00673

Opis

autor Anna Świć

 

Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli i w mediach. Od września 2017 nauką programowania zostali objęci wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.

Każdy rozdział tej książeczki to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowano i oznaczono symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy jednak pamiętać, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku. Zaproponowane zabawy można potraktować jako bazę, którą można modyfikować w dowolny sposób. Ostatni rozdział proponuje zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem tabletów i komputerów.

Cechy produktu

wydawca Wydawnictwo Nowik
wydanie pierwsze
miejsce i rok wydania Opole 2017
ISBN 978-83-65587-10-7
format A4 (21 × 29,7 cm)
oprawa miękka
liczba stron 56
druk w kolorze

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl