do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu
Opis
autor Anna Świć
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli i w mediach. Od września 2017 nauką programowania zostali objęci wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.
Każdy rozdział tej książeczki to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowano i oznaczono symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy jednak pamiętać, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku. Zaproponowane zabawy można potraktować jako bazę, którą można modyfikować w dowolny sposób. Ostatni rozdział proponuje zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem tabletów i komputerów.
Cechy produktu
wydawca | Wydawnictwo Nowik |
wydanie | pierwsze |
miejsce i rok wydania | Opole 2017 |
ISBN | 978-83-65587-10-7 |
format | A4 (21 × 29,7 cm) |
oprawa | miękka |
liczba stron | 56 |
druk | w kolorze |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli