Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
BrainString R
BrainString R

39,00 zł

szt.
Żar w dłoniach - termometr miłości
Żar w dłoniach - termometr miłości

49,00 zł

szt.
Łamigłówki mądrej główki
Łamigłówki mądrej główki

18,00 zł

egz.
Fascynujące błędy matematyczne
Fascynujące błędy matematyczne

39,00 zł

egz.
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
Feluś i Gucio grają w sylaby
Feluś i Gucio grają w sylaby

56,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 21,00 zł 21.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Nowik
Kod produktu: 00673

Opis

autor Anna Świć

 

Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli i w mediach. Od września 2017 nauką programowania zostali objęci wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci.

Każdy rozdział tej książeczki to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowano i oznaczono symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy jednak pamiętać, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku. Zaproponowane zabawy można potraktować jako bazę, którą można modyfikować w dowolny sposób. Ostatni rozdział proponuje zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem tabletów i komputerów.

Cechy produktu

wydawca Wydawnictwo Nowik
wydanie pierwsze
miejsce i rok wydania Opole 2017
ISBN 978-83-65587-10-7
format A4 (21 × 29,7 cm)
oprawa miękka
liczba stron 56
druk w kolorze

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl