Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Sport - wersja angielska - BrainBox
Sport - wersja angielska - BrainBox
65,00 zł
szt.
Przyrodnicza piętnastka
Przyrodnicza piętnastka
9,00 zł
Kości RPG kryształowe
Kości RPG kryształowe
2,50 zł
Mam oko
Mam oko
42,00 zł
szt.
Pora liczyć
Pora liczyć
39,00 zł
szt.
Wiersze logopedyczne 5+
Wiersze logopedyczne 5+
14,00 zł
egz.
Wielka mapa Europy
Wielka mapa Europy
10,00 zł
egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Kryptos

Dostępność: brak towaru
Cena: 32,00 zł 32.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Trefl - Fabryka Kart
Kod produktu: 02570

Opis

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 3–6 liczba graczy

3–6

czas rozgrywki 15 minut czas rozgrywki

15 min

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Pudełko, które będziesz trzymać w dłoniach skrywa ważne tajemnice: klucze do szyfrów, wskazówki i ukryte wiadomości. Złam szyfr zanim zrobią to twoi przeciwnicy.

Zasady i przebieg gry

Każdy z graczy dostaje 8, 9 lub 10 kart (w zależności od liczby grających) i układa je w ręku w kolejności rosnącej. Karty oraz żetony (służące do oznaczenia na planszy numerów kart nie biorących udziału w grze i kart już odsłoniętych) występują w czterech kolorach: czerwonym, żółtym, zielonym i niebieskim. Gracze układając przed sobą odpowiednią liczbę żetonów we właściwych kolorach, informują przeciwników ile kart i w jakim kolorze posiadają.

W dwóch pierwszych kolejkach gracze odwracają po jednej ze swoich kart (nie burząc ich kolejności) i za każdym razem kładą po jednym żetonie na planszy na numerze odpowiadającym tej karcie. W kolejnych ruchach gracze próbują odgadnąć numery zakrytych kart przeciwników. Za każdą dobrze rozszyfrowaną kartę gracz otrzymuje 3 punkty, a posiadacz karty zakrywa swoim żetonem jej numer na planszy. Jeśli gracz nie odgadł numeru wskazywanej przez siebie karty może spróbować raz jeszcze raz, jeśli zapłaci za próbę 1 punkt. Niezależnie od efektu tura danego gracza kończy się po drugiej próbie.

Jeśli graczowi zostały w ręce dwie zakryte karty, to odgadnięcie numeru jednej z nich pozwala zdobyć 2 punkty, a gdy została już tylko jedna, to 1 punkt.

Gdy jeden z graczy uzyska 15 punktów, rozgrywana runda jest ostatnią w tej rozgrywce. Wygrywa osoba, która uzyskała najwięcej punktów.

Wytrawni gracze mogą wprowadzić dodatkowe reguły gry, albo rozegrać ją w jednym z dwóch wariantów: Tajemnica lub Łapówka.

Zawartość opakowania

plansza, 48 kart (od 1 do 48 w 4 kolorach), 6 kart punktacji, 48 żetonów (po 12 w 4 kolorach), 6 znaczników punktacji, instrukcja

Pliki do pobrania:

Cechy produktu

tytuł oryginału Kryptos
autor / projektant Piotr Siłka
grafika / ilustracje Łukasz Pogoda
wydawca / producent Fabryka Kart Trefl-Kraków
edycja polska
opakowanie pudełko kartonowe
wymiary 9,5 × 9,5 × 3 cm
waga 0,22 kg
materiał karton, plastik

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl