Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

LOGO na lekcjach informatyki i matematyki w szkole podstawowej

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 15,00 zł 15.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: GWO
Kod produktu: 00615

Opis

autor Piotr Zarzycki

 

Czy żółw mógłby narysować trapez albo zmienić się w biegnącego słonia? Zaprogramuj go, a zrobi, co zechcesz.

Po co uczyć programowania? Dzieci, które lubią programować, dobrze radzą sobie z nauką matematyki, są kreatywne, potrafią myśleć logicznie i wyciągać wnioski z własnych błędów, umieją też pracować w zespole.

Komu przyda się ta książka? Nauczycielom, którzy chcieliby, żeby ich lekcje były efektywne i efektowne. Rodzicom, którzy już myślą, jak ułatwić dziecku start w dorosłość. Dzieciom (10–12 lat) – z tą książką programowanie jest tak proste, że mogą się go uczyć samodzielnie.

Ze strony internetowej programowanie.gwo.pl można pobrać dodatkowe pliki opisywane w tej książce. 

Cechy produktu

wydawca Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
wydanie pierwsze
miejsce i rok wydania Gdańsk 2018
ISBN 978-83-8118-180-8
format B5 (17,6 × 25 cm)
oprawa miękka
liczba stron 64
druk w kolorze

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl