labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Istniejąca od 2004 roku firma G3 jest jednym z największych w Polsce wydawców i dystrybutorów gier, puzzli i łamigłówek. Jej oferta powiększa się co roku o kilkadziesiąt tytułów. Najciekawsze gry są w całości lokalizowane i trafiają do sprzedaży pod własną marką. Obecnie G3 jest liczącym się dystrybutorem gier rodzinnych, imprezowych, logicznych, karcianek oraz gier dla dzieci i łamigłówek.
5. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: średnia ilość
Czarne historie - Boże Narodzenie
Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają.
wiek 12+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Medycyna
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej. Te opowieści to makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy...
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Czarne historie - Mroczne opowieści
Mroczne opowieści oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend – makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane.
wiek 14+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Seks i zbrodnia
Te historie są naprawdę gorące. 42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, 9 małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Detektywi muszą zapomnieć o przyzwoitości, nawet najbardziej nieprawdopodobne rozwiązania mogą okazać się trafne.
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Upiorna muzyka
Buntowniczy rockmeni, gwiazdy muzyki pop, jazzowi trębacze, kompozytorzy muzyki klasycznej... – w tej edycji Czarnych historii, wszystkich was spotka ciężki los.
wiek 14+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Detektywistyczne historie. 50 zagadek dla sprytnych superagentów
Detektywistyczne historie wprawią was w zdumienie. W tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne i absurdalne, których sekrety można odkryć jedynie pytając, zgadując i dobrze kombinując.
wiek 8+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2–20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
K-dron (czarno-biały)
Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i niecodzienne wyzwania, to spodoba ci się K-dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek. To taki przestrzenny tangram. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund.
wiek 7+ |
liczba graczy
1, 2 |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Logic Cards - zestaw żółty
Daj upust wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zestaw zawiera 53 karty.
wiek 12+ |
liczba zadań
53 |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Rój. Hive
Każdy z graczy ma do dyspozycji 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Każdy owad porusza się w inny sposób. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. W trakcie rozgrywki konieczna jest wyobraźnia przestrzenna oraz umiejętność strategicznego planowania.
wiek 9+ |
liczba graczy
2 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Set
Dynamiczna i emocjonująca gra na spostrzegawczość. Wśród 12 kart należy odnaleźć trzy, na których każda z 4 cech różnicujących (kształt, kolor, wypełnienie i liczba elementów) jest taka sama lub całkowicie różna.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–20 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: duża ilość
Zamek Kasteliny
W zamku Kasteliny skarb mogą zdobyć tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze odnajdą w zamku 10 drogocennych kamieni tego samego koloru, zostaną zwycięzcami. Gra poprawia pamięć oraz trenuje zmysł dotyku i orientację.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu