do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Wieża numeryczna
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
wiek 6+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z niewielką modyfikacją. Na podstawach każdego klocka naniesiono liczby od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki do gry. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby. Jednak zawsze zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich klocków.
Wariant 1 (klasyczny)
Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. Za każdym razem górne piętro wieży musi zostać ukończone, aby można było rozpocząć budowę następnego. Przy wyciąganiu klocków można używać tylko jednej ręki i zawsze należy wyciągać klocki poniżej najwyższego poziomu.
Wariant 2 (z jedną kostką)
Gracz rzucając kostką ustala liczbę klocków, które musi wyciągnąć w swojej turze. Wyciągnięte klocki umieszcza na szczycie wieży zgodnie z zasadami obowiązującymi w wariancie 1.
Wariant 3 (z trzema kostkami)
Gracz rzuca trzema kostkami. Następnie układa dowolne działanie z wylosowanych liczb. Otrzymany wynik wskazuje klocek, który musi wyciągnąć. Wyciągnięty klocek umieszcza na szczycie wieży zgodnie z zasadami obowiązującymi w wariancie 1. Zasady tego wariantu można dość dowolnie modyfikować, dopuszczając np. łączenie dwóch z wylosowanych liczb.
Zwycięża gracz, który jako ostatni wyciągnął i położył klocek na szczycie wieży, nie powodując jej zburzenia.
Zawartość opakowania
48 klocków, 3 kostki, instrukcja
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli