Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
BrainString R
BrainString R

39,00 zł

szt.
Żar w dłoniach - termometr miłości
Żar w dłoniach - termometr miłości

49,00 zł

szt.
Łamigłówki mądrej główki
Łamigłówki mądrej główki

18,00 zł

egz.
Fascynujące błędy matematyczne
Fascynujące błędy matematyczne

39,00 zł

egz.
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
Feluś i Gucio grają w sylaby
Feluś i Gucio grają w sylaby

56,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Wieża numeryczna

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Albi
Kod produktu: 02711

Opis

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2 lub więcej liczba graczy

2+

czas rozgrywki 20 minut czas rozgrywki

20 min

otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z niewielką modyfikacją. Na podstawach każdego klocka naniesiono liczby od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki do gry. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby. Jednak zawsze zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich klocków.

Wariant 1 (klasyczny)
Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. Za każdym razem górne piętro wieży musi zostać ukończone, aby można było rozpocząć budowę następnego. Przy wyciąganiu klocków można używać tylko jednej ręki i zawsze należy wyciągać klocki poniżej najwyższego poziomu.

Wariant 2 (z jedną kostką)
Gracz rzucając kostką ustala liczbę klocków, które musi wyciągnąć w swojej turze. Wyciągnięte klocki umieszcza na szczycie wieży zgodnie z zasadami obowiązującymi w wariancie 1.

Wariant 3 (z trzema kostkami)
Gracz rzuca trzema kostkami. Następnie układa dowolne działanie z wylosowanych liczb. Otrzymany wynik wskazuje klocek, który musi wyciągnąć. Wyciągnięty klocek umieszcza na szczycie wieży zgodnie z zasadami obowiązującymi w wariancie 1. Zasady tego wariantu można dość dowolnie modyfikować, dopuszczając np. łączenie dwóch z wylosowanych liczb.

Zwycięża gracz, który jako ostatni wyciągnął i położył klocek na szczycie wieży, nie powodując jej zburzenia.

Zawartość opakowania

48 klocków, 3 kostki, instrukcja

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl