labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Absolutnie fantastyczne labirynty. 100 zakręconych przygód
Becky Wilson
W książce znajdziesz ponad 100 wystrzałowych, rewelacyjnych, kapitalnych labiryntów. Dla początkujących i zaawansowanych. Każdy labirynt to prawdziwa przygoda.
Dostępność: średnia ilość
Absolutnie fantastyczne łamigłówki. Ponad 100 kapitalnie łamiących głowę zadań
William Potter
Chwyć w dłoń ołówek i przygotuj się na fantastyczną zabawę. Książka pęka w szwach od kolorowych łamigłówek obrazkowych, językowych i matematycznych, labiryntów, a także zadań typu: znajdź różnice, połącz kropki, dopasuj, wyszukaj szczegóły i wielu innych.
Dostępność: na wyczerpaniu
Absolutnie fantastyczne połącz kropki. Ponad 100 intrygujących kropkowanek
Susan Fairbrother
Ponad 100 intrygujących kropkowanek. Przygotuj się na tworzenie i odkrywanie. Zapraszamy do świata niezwykłych łamigłówek. Podejmij wyzwanie, a poznasz nowych przyjaciół i fantastyczne historie. Wystarczy, że połączysz kropki.
Dostępność: brak towaru
Absolutnie fantastyczne zabawy z liczbami. Ponad 100 zdumiewających łamigłówek
Claire Sipi
Chwyć w dłoń ołówek i przygotuj się na absolutnie fantastyczną zabawę. To idealna książka do trenowania mózgu i doskonalenia umiejętności matematycznych. Rozwiązuj piramidy liczbowe, łam kody, szukaj liczb, dodawaj i odejmuj. Znajdziesz tu ponad 100 najlepszych zabaw z liczbami.
Dostępność: średnia ilość
Detektyw Pozytywka
Grzegorz Kasdepke
Książka detektywistyczna dla młodszych dzieci. Składa się na nią kilkanaście zagadek „kryminalnych”, które dzieci mogą samodzielnie rozwiązywać, podążając tropem detektywa Pozytywki.
Dostępność: na wyczerpaniu
Ekosystem
Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Fakty i plotki o autach
Artur Nowicki
Takiej książki jeszcze nie było! Dowiesz się z niej, co samochody lubią, a za czym nie przepadają, jak są zbudowane czy co robią przez całe życie. Wehikuł czasu zabierze cię w podróż w przeszłość, aż do epoki dinoaut, oraz w przyszłość. Przyjrzysz się pracy projektantów, poznasz niezwykłe wyścigówki, odwiedzisz wielkie samochodowe miasto, zajrzysz do szkoły dla aut, parku samochodowego i na targi.
Dostępność: średnia ilość
Feluś i Gucio grają w sylaby
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab. Ta edukacyjna gra daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę.
wiek 5+ |
liczba graczy
1–4 |
czas rozgrywki 15–30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra liczbowa
Szalona, pełna liczb i emocji gra imprezowa. Wszyscy gracie równocześnie. Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Gra na emocjach
Zadajesz pytanie zaczynające się od Jak się czujesz gdy..., a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie.
wiek 10+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Gra pozorów
Szalona, pełna emocji gra imprezowa. Wszyscy grają równocześnie. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: duża ilość
Gra roku
Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok. Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: wiosnę, lato, jesień i zimę. Staracie się zdobyć 12 kart tworzących rok. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Gra słów
Gra słów jeszcze nigdy nie była tak zabawna. Podczas rozgrywki gracze nie rywalizują ze sobą. Wspólnie starają się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra składa się z 3 faz wykorzystujących umiejętność kojarzenia, opowiadania oraz dobrą pamięć.
wiek 6+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Gra w kolory
Doskonała zabawa dla kilku osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–7 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: brak towaru
Jest chemia! Śledztwo w sprawie pierwiastków ukrytych w twoim domu
Mike Barfield
Autor tej zdumiewającej książki dowiedzie, że prawie wszystko we wszechświecie składa się z zaledwie dziewięćdziesięciu dwóch pierwiastków. I że w dodatku wiele z nich znajdziesz w swoim własnym domu. Oto najciekawszy przewodnik po pierwiastkach, jaki możesz sobie wyobrazić!
Dostępność: na wyczerpaniu
Labirynty i łamigłówki dla supermózgowców
Alexandre Arlène, Loïc Méhée
Labirynty, łamigłówki, układanki, złudzenia optyczne, skojarzenia, różnice do znalezienia, testy na spostrzegawczość, ciągi logiczne, puzzle… Oto prawie 80 zabawnych zagadek, by potrenować szare komórki i dać z siebie wszystko.
Dostępność: średnia ilość
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Sandrine Mirza
Odkryj przygody bogów oraz herosów z mitologii greckiej i rzymskiej opowiedziane w formie komiksu – od powstania świata za sprawą Gai i Uranosa aż po założenie Rzymu przez Romulusa i Remusa.
Dostępność: średnia ilość
Mnożenie dzielenie. Nauka liczenia
Gra pomaga dzieciom utrwalić umiejętność mnożenia i dzielenia. Cztery warianty gry przyspieszają ten proces i urozmaicają rozgrywkę, czyniąc ją za każdym razem ciekawym wyzwaniem. W zależności od wybranego wariantu gry istnieje możliwość kooperacji lub rywalizacji.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Nowe kłopoty detektywa Pozytywki
Grzegorz Kasdepke
To druga część przygód sympatycznego właściciela i jedynego pracownika agencji detektywistycznej „Różowe Okulary”, lubianego przez wszystkie dzieci i większość dorosłych, poza przestępcami i wrednym Martwiakiem – szefem konkurencyjnej agencji „Czarnowidz”. Tym razem detektyw Pozytywka sprawdzi, czy w Turcji pije się kawę po turecku oraz jak należy podlewać kaktusy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Ortografia – twardy orzech, ale każdy zgryźć go może
Eliza Piotrowska
Autorka przedstawia najważniejsze zasady rządzące polską ortografią z humorem, sprawiając, że nauka z jej książką to prawdziwa przyjemność. Forma rymowanego wiersza ułatwia zapamiętywanie, zatem… do dzieła.
Dostępność: średnia ilość
Pamiątki detektywa Pozytywki
Grzegorz Kasdepke
Sympatyczny detektyw Pozytywka, robiąc porządki w siedzibie swojej agencji detektywistycznej „Różowe okulary”, odnalazł różne zapomniane przedmioty – pamiątki dawno już rozwiązanych zagadek. W tej właśnie, trzeciej z cyklu książce mali czytelnicy mogą prześledzić, jak sprytny detektyw rozwikłał kolejne trudne sprawy.
Dostępność: średnia ilość
Paszczaki
Podczas gry wszyscy kolejno wykładają na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz wyłożyć swoją kartę w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy ci się to uda, zdobywasz wszystkie paszczaki z tego rzędu.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Paszczaki 2. Akrobaci
Zawody akrobatyczne paszczaków. Dokładając karty tworzycie piramidę z paszczaków. Każdy z nich chce być jak najwyżej – najlepiej na szczycie piramidy.
wiek 5+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Potworne porządki
Gra rozwija motorykę małą, koncentrację, wyobraźnię i orientację przestrzenną. Utrwala przy tym nazwy kolorów i uczy dzieci współzawodnictwa. Dzięki grze można przyzwyczajać maluchy do porządkowania pokoju przed pójściem spać.
wiek 3+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Pucio - pierwsze zabawy
Wreszcie uwielbiany przez dzieci i rodziców Pucio – bohater bestsellerowej serii książek pojawia się także w grach edukacyjnych. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki.
wiek 1+ |
Dostępność: na wyczerpaniu
Sylaby. Nauka czytania
To gra edukacyjna składająca się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–5 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: średnia ilość
Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki
Grzegorz Kasdepke
Przed drzwiami agencji detektywistycznej „Różowe Okulary” zebrał się niemały tłumek. Pan Mietek, Dominik i Zuzia, ich mama, pani Ryczaj i Asia… Wszyscy chcą sprawdzić, czy detektyw Pozytywka naprawdę zniknął. Może zachorował? Wyprowadził się? Albo wyjechał służbowo? Tylko dlaczego bez pożegnania?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wakacje detektywa Pozytywki
Grzegorz Kasdepke
Detektyw Pozytywka jest osobą wyjątkową, dlatego i jego wakacje należą do nietypowych i prawdę mówiąc, zapowiadają się pracowicie. Zadba o to sławny podróżnik Waskodegamski, niezwykle skuteczny wróżbita, a nawet ksiądz chodzący po kolędzie…
Dostępność: na wyczerpaniu
Wielki powrót detektywa Pozytywki
Grzegorz Kasdepke
Drzwi agencji detektywistycznej „Różowe Okulary” są wciąż zamknięte na głucho, jednak mieszkańcy kamienicy starają się nie poddawać złym myślom. Tymczasem Martwiak ostatnio wyraźnie zhardział, ciągle przesiaduje w piwnicy lub na podwórzu i najwyraźniej coś planuje… Czy detektyw Pozytywka wróci na czas, aby udaremnić jego knowania?
Dostępność: na wyczerpaniu