
Kategorie
Promocja

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Gry z tej kategorii wymagają wyćwiczenia pewnej zręczności. Na ogół ruchy wykonywane przez przeciwnika nie mają bezpośredniego wpływu na sytuację drugiego gracza. W niektórych grach wraz z upływem czasu rozgrywki sytuacja się komplikuje, a w innych upraszcza, zawsze jednak o ostatecznym sukcesie decyduje wprawa, opanowanie, wyczucie równowagi i precyzja gracza, a tylko czasem i to w niewielkim stopniu dodatkowy łut szczęścia. Gry takie poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, stymulują współpracę półkul mózgowych, rozwijają umiejętność koncentracji i wyobraźnię geometryczną, doświadczalnie uczą praw fizyki, a także cierpliwości i dokładności oraz rozładowują napięcie. Doskonale sprawdzają się jako gry rodzinne.
Balansująca foka

Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych rybek na ogonie i pyszczku foki, w taki sposób aby całość nie przewróciła się.
![]() |
wiek 4+ |
![]() |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Balansująca meduza

Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych elementów na meduzie, w taki sposób aby całość nie przewróciła się. Kolory dokładanych elementów losujemy za pomocą specjalnej kostki.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Balansująca wieża

Świetna gra zręcznościowa dla dzieci, kształtująca koordynację wzrokowo-ruchową i ucząca cierpliwości. Jej celem jest układanie drewnianych klocków (jednego na drugim) na kołyszącej się podstawie. Kolor dokładanych klocków musi być zgodny z kolorem wyrzuconym na kostce.
Dostępność: średnia ilość
Pchełki

To znana, zręcznościowa gra towarzyska. Każdy grający wybiera komplet pchełek w jednym kolorze. Pchełki (małe krążki) układa się wokół pudełka. Każdy grający kolejno stara się spowodować skok swojej pchełki do pudełka przez naciśnięcie jej brzegu krawędzią dużego krążka.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Skaczące czapeczki

Skaczące czapeczki to doskonała gra zręcznościowa dla całej rodziny. Gracze ustawiają planszę i za pomocą wyrzutni starają się trafić własnymi czapeczkami w pole, które jest najwyżej punktowane. Gra wymaga refleksu i precyzji, ćwiczy sprawność manualną i trzyma w napięciu.
![]() |
wiek 5+ |
![]() |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Wieża 3 w 1

Wieża – 3 w 1 to kolorowe drewniane klocki, które umożliwiają trzy różne gry: domino, memory lub grę typu jenga.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wieża naturalna

Zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich elementów. Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga.
![]() |
wiek 3+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Wieża numeryczna

To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z pewną modyfikacją. Drewniane klocki ponumerowano od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2+ |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Złap kulkę

Zręcznościowa gra polega na trafianiu kulką do otworów znajdujących się na drewnianej łopatce (cztery otwory za 25, 50, 75 i 100 punków). Drewniana kulka jest przywiązana do łopatki sznurkiem o długości ok. 40 cm.
![]() |
wiek 5+ |
Dostępność: duża ilość