Kategorie
Dostępność
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Gry z tej kategorii wymagają wyćwiczenia pewnej zręczności. Na ogół ruchy wykonywane przez przeciwnika nie mają bezpośredniego wpływu na sytuację drugiego gracza. W niektórych grach wraz z upływem czasu rozgrywki sytuacja się komplikuje, a w innych upraszcza, zawsze jednak o ostatecznym sukcesie decyduje wprawa, opanowanie, wyczucie równowagi i precyzja gracza, a tylko czasem i to w niewielkim stopniu dodatkowy łut szczęścia. Gry takie poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, stymulują współpracę półkul mózgowych, rozwijają umiejętność koncentracji i wyobraźnię geometryczną, doświadczalnie uczą praw fizyki, a także cierpliwości i dokładności oraz rozładowują napięcie. Doskonale sprawdzają się jako gry rodzinne.
Złap kulkę
Zręcznościowa gra polega na trafianiu kulką do otworów znajdujących się na drewnianej łopatce (cztery otwory za 25, 50, 75 i 100 punków). Drewniana kulka jest przywiązana do łopatki sznurkiem o długości ok. 40 cm.
wiek 5+ |
Dostępność: duża ilość
Pchełki
To znana, zręcznościowa gra towarzyska. Każdy grający wybiera komplet pchełek w jednym kolorze. Pchełki (małe krążki) układa się wokół pudełka. Każdy grający kolejno stara się spowodować skok swojej pchełki do pudełka przez naciśnięcie jej brzegu krawędzią dużego krążka.
wiek 3+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: duża ilość
Balansująca wieża
Świetna gra zręcznościowa dla dzieci, kształtująca koordynację wzrokowo-ruchową i ucząca cierpliwości. Jej celem jest układanie drewnianych klocków (jednego na drugim) na kołyszącej się podstawie. Kolor dokładanych klocków musi być zgodny z kolorem wyrzuconym na kostce.
Dostępność: duża ilość
Skaczące czapeczki
Skaczące czapeczki to doskonała gra zręcznościowa dla całej rodziny. Gracze ustawiają planszę i za pomocą wyrzutni starają się trafić własnymi czapeczkami w pole, które jest najwyżej punktowane. Gra wymaga refleksu i precyzji, ćwiczy sprawność manualną i trzyma w napięciu.
wiek 5+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Wieża naturalna
Zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich elementów. Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga.
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Wieża numeryczna
To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z pewną modyfikacją. Drewniane klocki ponumerowano od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby.
wiek 6+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Wieża kolorowa
Kolorowe drewniane klocki, kolorowa kostka i nowe, bardziej atrakcyjne zasady – tak zmieniała się klasyczna gra typu jenga. Ile klocków potrafisz wyciągnąć z wieży nie powodując jej zawalenia się?
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Balansująca meduza
Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych elementów na meduzie, w taki sposób aby całość nie przewróciła się. Kolory dokładanych elementów losujemy za pomocą specjalnej kostki.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Balansująca foka
Gra zręcznościowa, polegająca na układaniu kolorowych rybek na ogonie i pyszczku foki, w taki sposób aby całość nie przewróciła się.
wiek 4+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Gra w kotka i pyszczek
To dwuosobowy, emocjonująca pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. Niekoniecznie trzeba trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie.
wiek 7+ |
liczba graczy
2 |
Dostępność: średnia ilość