
Kategorie
Producent
Promocja

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Gry w tej kategorii mają rozmaite formy (od karcianych przez planszowe po wielozadaniowe łamigłówki). Łączy je jedno – trzeba w nich myśleć i używać wyobraźni. Ćwiczą pamięć i umiejętność skupiania uwagi, rozwijają różne rodzaje inteligencji, uczą logicznego, strategicznego i kreatywnego myślenia, kształcą intuicje fizyczne i geometryczne, rozwijają wyobraźnię, uczą odpowiedzialnego podejmowania decyzji i poszanowania reguł gry oraz rozwijają umiejętność zarządzania ryzykiem. Grając, rozwijamy intelekt, a przede wszystkim dobrze się bawimy, a przecież o to chodzi.
W osobnej kategorii ŁAMIGŁÓWKI » wielozadaniowe zebrano jednoosobowe łamigłówki logiczne (tzw. samotniki) zaopatrzona zwykle w zestaw kilkudziesięciu kart z zadaniami o rosnącym stopniu trudności. Łamigłówki tego rodzaju ćwiczą sprawność umysłową i manualną, rozwijają myślenie strategiczne i wyobraźnię geometryczną.
Abalone

Świetnie opracowana i doskonale wydana gra logiczna, której premiera odbyła się w 1989 roku we Francji. To gra dla każdego, niezależnie od wieku. Jej celem jest wypchnięcie z planszy sześciu kul przeciwnika.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Cortex 2. Wyzwania

Cortex 2 pozwoli wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. Gracze rywalizują ze sobą, rozwiązując łamigłówki. W nowej edycji osiem nowych wyzwań.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Cortex 3. Wyzwania

Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Cortex dla dzieci. Wyzwania

To dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, pozostając jednocześnie świetną zabawą.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Cortex. Wyzwania

Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex. Ta szybka i wesoła gra pozwoli ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, dając jednocześnie masę frajdy.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
DVONN (seria GIPF project 4)

Buduj stosy z pionów, przejmuj kontrolę nad pionami przeciwnika i przede wszystkim utrzymuj połączenie z czerwonymi pionami DVONN. Dlaczego? Ponieważ jeśli ci się to nie uda, to kilka z twoich pionów może nagle zniknąć z planszy.
![]() |
wiek 13+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 30–60 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Fuzja. IQ Games

Graliście kiedyś w kółko i krzyżyk na kartce papieru? Zapewne tak, ale na pewno nie w ten sposób! Wyobraź sobie, że musisz ułożyć 4 swoje żetony w rzędzie przeskakując przez inne leżące na planszy, trochę jak w warcabach.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Gobblety

To idealna, pierwsza gra strategiczna – takie Kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika. Rozgrywka prowadzona jest za pomocą specjalnych pionków o różnych wielkościach (zwanych Gobbletami).
![]() |
wiek 5+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 5 min |
Dostępność: brak towaru
Heksagon. IQ Games

To prawdziwa gimnastyka dla mózgu. Łącz ze sobą kolorowe ściany sześciokątów. Im lepszą kombinację ułożysz, tym więcej punktów zdobędziesz. Pamiętaj o polach z premią punkową.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Kombinator - kwadraty. IQ Games

To wyjątkowa gra logiczna dla tych którzy lubią łamigłówki, planowanie i strategiczne myślenie. Na planszy znajduje się kwadrat podzielony na mniejsze figury. Zadanie polega na przykryciu go własnymi figurami o różnych kształtach i wielu kolorach w ten sposób, aby kolory boków kolejno dokładanych elementów pasowały do tych już znajdujących się na planszy.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Kombinator - sześciokąty. IQ Games

To wyjątkowa gra logiczna dla tych którzy lubią łamigłówki, planowanie i strategiczne myślenie. Na planszy znajduje się kwadrat podzielony na mniejsze figury. Zadanie polega na przykryciu go własnymi figurami o różnych kształtach i wielu kolorach w ten sposób, aby kolory boków kolejno dokładanych elementów pasowały do tych już znajdujących się na planszy.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Kropki i kwadraty. Dots@Boxes

To strategiczna gra dla dwóch graczy. Osoba, która zajmie więcej kwadratów wygrywa. Gracz podczas swojej tury musi połączyć płotkiem dwa niepołączone dotąd kołeczki. Jeśli stworzy w ten sposób kwadrat, może w jego środku umieścić znacznik w swoim kolorze.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Master Logic (Mastermind)

To dwuosobowa gra typu Mastermind. Jeden z graczy zostaje szyfrantem i w tajemnicy przed drugim wybiera cztery kolorowe kołeczki, które umieszcza w otworach pod planszą, ustalając w ten sposób tajny kod. Przeciwnik ma 9 prób na jego odgadnięcie.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
Dostępność: średnia ilość
Mi pasuje!

To klasyczna gra logiczna o bardzo prostych zasadach, zapewniająca wiele godzin emocjonującej rozrywki. Mi pasuje!, w przeciwieństwie do większości gier logicznych, pozwala na rozgrywkę aż sześciu osobom jednocześnie.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
1–6 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Monstermania

Kolorowe stwory o 6 ramionach chciałyby się sczepić mackami. Nie jest to jednak takie proste. Mogą się bowiem sczepić tylko mackami w tym samym kolorze.
![]() |
wiek 5+ |
![]() |
liczba graczy
2–5 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Othello Classic

To wciągająca gra strategiczna rozgrywana na szachownicy dwustronnymi żetonami w kolorach czarnym i białym. Celem gry jest posiadanie na planszy jak największej liczby żetonów w swoim kolorze w momencie zakończenia rozgrywki.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Pentago

Zasady gry są proste – wygrywa ten, kto pierwszy ustawi pięć swoich kul w jednym rzędzie. Czy potrafisz zrobić to szybciej niż przeciwnik? Prawdziwym wyzwaniem jest ciągle zmieniający się układ kul na planszy spowodowany koniecznością obrotu o 90° dowolnej ćwiartki planszy po wykonaniu każdego ruchu.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: duża ilość
Programator. IQ Games

Tylko ty znasz swoją tajemnicę, nie zdradzaj jej nikomu. Poprowadź rozgrywkę tak, by zdobyć jak najwięcej punktów i zaskocz innych tym, co ukrywałeś przez całą grę. Zdobywaj punkty, wyprzedzaj rywali i udowodnij, że jesteś najlepszy.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–5 |
Dostępność: średnia ilość
Punto

To gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz. Bazujące na połączeniu klasycznych karcianek oraz gry w kółko i krzyżyk, Punto daje doskonałe pole do planowania własnych posunięć i przewidywania ruchów przeciwników.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
zobacz grę |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Pylos

Każdy z graczy dysponuje 15 kulami. Zwycięzcą zostaje ten, który umieści swoją kulę na szczycie piramidy zachowując jednocześnie więcej własnych kul. Banalne? Jeżeli tak sądzisz to musisz spróbować. Szybka i emocjonująca rozgrywka gwarantowana.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Quarto

Każda z 16 figur posiada cztery charakterystyczne cechy (wysokość, kolor, kształt, otwór lub jego brak). Celem gry jest ustawienie w linii czterech figur posiadających przynajmniej jedną cechę wspólną. Problem polega na tym, że kolejne figury, które mamy postawić na planszy wybiera nam przeciwnik.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Quixo

Gra przypomina trochę popularne Kółko i krzyżyk, ale pozbawiona jest podstawowej wady swego protoplasty – tu nie ma remisów. Rozgrywka prowadzona jest na planszy 5×5 z wykorzystaniem 25 kostek. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ustawi w jednej linii (pionowej, poziomej lub ukośnej) pięć kostek ze swoim znakiem.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2, 4 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Quoridor

Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ścianki blokujące przejście. Nie martw się jednak – wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę?
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2, 4 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
![]() |
wypożycz grę |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Qwirkle

Strategiczne myślenie i przewidywanie ruchów przeciwników oraz odrobina szczęścia to klucz do zwycięstwa w tej grze. Punkty zdobywa się tworząc rzędy z płytek z różnymi symbolami w tym samym kolorze lub z identycznym symbolem, ale w różnych kolorach.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 30–45 min |
Dostępność: średnia ilość
Rój. Hive - wersja podróżna z dodatkami Komar i Biedronka

Gracze nareszcie doczekali się kieszonkowej wersji Roju – znanej na całym świecie gry logicznej. Stanowiące zwykle dodatek płytki biedronka i komar zostały na stałe dołączone do tej edycji gry.
![]() |
wiek 9+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Set

Dynamiczna i emocjonująca gra na spostrzegawczość. Wśród 12 kart należy odnaleźć trzy, na których każda z 4 cech różnicujących (kształt, kolor, wypełnienie i liczba elementów) jest taka sama lub całkowicie różna.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
1–20 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Trexo - kółko i krzyżyk w nowym wmiarze

To idealna, pierwsza gra strategiczna – takie kółko i krzyżyk, w którym można zjadać pionki swoje i przeciwnika. Rozgrywka prowadzona jest za pomocą specjalnych pionków o różnych wielkościach (zwanych Gobbletami).
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Triominos Compact. Trójkątne domino

Kostki domina zyskały teraz nową formę. Trójkątny kształt pozwala na tworzenie ciekawszych i bardziej skomplikowanych rozwiązań. Gracze, podobnie jak w klasycznej rozgrywce, próbują dopasować własną płytkę do jednej z płytek leżących na stole.
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
1–4 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
![]() |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
TZAAR (seria GIPF project 2)

To gra wymagająca dokonywania wyborów. Gracze mają po 30 pionków podzielonych na trzy rodzaje. Celem rozgrywki jest pozbawienie przeciwnika jednego rodzaju pionków lub postawienie go w sytuacji, gdy nie będzie już w stanie pojmać żadnego z pionków.
![]() |
wiek 13+ |
![]() |
liczba graczy
2 |
![]() |
czas rozgrywki 30–60 min |
Dostępność: na wyczerpaniu