Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
Moje pierwsze origami. Dinozaury
Moje pierwsze origami. Dinozaury

19,99 zł

egz.
Cortex. Super wyzwania
Cortex. Super wyzwania

59,00 zł

szt.
Wsiąść do pociągu. Paryż
Wsiąść do pociągu. Paryż

89,00 zł

szt.
Ekosystem 2 – Rafa koralowa
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

59,00 zł

szt.
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

74,00 zł

szt.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Archimedes

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 32,00 zł 32.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Egmont
Kod produktu: 01348

Opis

wiek graczy 7 lub więcej lat wiek

7+

liczba graczy 2–5 liczba graczy

2–5

Szybka i wesoła gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej.

Edukacyjna gra Archimedes wspiera naukę matematyki oraz rozwój logicznego myślenia. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.

Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień. Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej. Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju światowej nauki.

Zawartość opakowania

55 kart matematyków, 5 dużych żetonów symboli matematycznych, 25 żetonów punktów (po 5 z wartościami od 1 do 5), instrukcja

Cechy produktu

autor / projektant Reiner Knizia
wydawca polskiej wersji gry Egmont
edycja polska
opakowanie kartonowe pudełko
wymiary 9,5 × 12,5 × 3,5 cm
waga 0,21 kg
materiał karton

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl