
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Cortex 3. Wyzwania
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 15 min |
Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
• Orientacja – znajdź kolor kości, podążając za strzałkami.
• Śledzenie kolorów – powiedz, jakie zwierzę znajduje się na czwartym obrazku. Zacznij od obrazka z czerwonym obramowaniem, a następnie podążaj za kolorami. Kolor tła obrazka pokazuje, jaki kolor ma zwierzę na następnym obrazku.
• Intruz – określ, który z kształtów nie pasuje do pozostałych.
• Łączenie kształtów – powiedz, które 2 kształty można połączyć, aby stworzyć układ widoczny na środku.
• Konstelacje – określ, jaki ma kolor konstelacja z największą liczbą gwiazd.
• Koordynacja – na karcie znajdują się rysunki dłoni w 2 kolorach (niebieski dla lewe ręki i czerwony dla prawej). Zakryj kartę dłonią odpowiadającą kolorowi rysunku. Rysunek ten przedstawia 1 z 3 gestów: papier, kamień albo nożyce. Po zakryciu karty drugą dłonią pokaż gest, który pozwoli ci pokonać ten znajdujący się na karcie.
• Arytmetyka – znajdź wynik działania. Zacznij od czerwonej cyfry.
• Wyzwanie – to zadanie specjalne. W ręce gracza trafia karta zapachowa, którą należy delikatnie potrzeć z zamkniętymi oczami, a następnie określić, jaki zapach czuje.
Zasady i przebieg gry
• Pierwszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu i kładzie ją tak, by była dobrze widoczna.
• Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna rozwiązanie łamigłówki, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź.
• Pozostali gracze sprawdzają, czy rozwiązanie było prawidłowe. Jeśli tak – odpowiadający zatrzymuje kartę, jeśli nie – karta zostaje wycofywana z dalszej rozgrywki, a gracz, który się pomylił nie może odpowiadać w następnej kolejce.
• Gracz, który uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, wymienia je na jedną z 4 części układanki (mózgu). Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie wszystkie części układanki i ukończy swój obrazek mózgu.
Zawartość opakowania
90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań zapachowych, 10 kart zapachów), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja
Pliki do pobrania:
Cechy produktu
tytuł oryginału | Cortex 3. Challenge |
autor / projektant | Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin |
grafika / ilustracje | Sébastien Lopez |
wydawca / producent | Captain Macaque |
importer / dystrybutor | Rebel |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 14 × 14 × 5 cm |
waga | 0,36 kg |
materiał | karton |

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli