Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

39,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Moje pierwsze origami. Dinozaury
Moje pierwsze origami. Dinozaury

18,00 zł

egz.
Cortex. Super wyzwania
Cortex. Super wyzwania

59,00 zł

Wsiąść do pociągu. Paryż
Wsiąść do pociągu. Paryż

89,00 zł

szt.
Ekosystem 2 – Rafa koralowa
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

59,00 zł

szt.
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

74,00 zł

szt.
Geniusz w rodzinie. Ekspert
Geniusz w rodzinie. Ekspert

21,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Qwirkle

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 149,00 zł 149.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Schmidt
Kod produktu: 00957

Opis

wiek graczy 6 lub więcej lat wiek

6+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30–45 minut czas rozgrywki

30–45 min

Reguł tej gry nauczysz się w ciągu minuty, a spędzisz przy niej wiele godzin, doskonale się bawiąc. Bardzo proste zasady gwarantują świetną rozrywkę. To gra trochę podobna do Scrabbli, lecz pozbawiona ich wad.

Rozgrywka polega na budowaniu rzędów (ciągów) składających się z klocków (płytek) jednego koloru (wtedy w rzędzie nie może powtórzyć się żaden kształt) lub z takim samym kształtem (wtedy w rzędzie nie może powtórzyć się żaden kolor). W grze występuje 6 kształtów w 6 kolorach, w pudełku są 3 takie komplety, stąd – 108 klocków.

Zasady i przebieg gry

Każdy z graczy losuje po 6 płytek ze wspólnej puli. Nie pokazuje ich przeciwnikom. Grę rozpoczyna osoba, która może wyłożyć najdłuższy ciąg. Następnie, kolejno każdy z graczy może wykonać jedną z czynności:

• wyłożyć ciąg klocków,

• dołożyć jeden lub więcej klocków do istniejącego układu,

• wymienić 6 klocków.

Po wyłożeniu klocków gracze zawsze uzupełniają ich liczbę do 6. Gra kończy się w momencie gdy pula, z której dobiera się płytki jest pusta, a jeden z graczy pozbył się wszystkich klocków.

Punkty notuje się po każdym wykonanym ruchu. Zdobywa się je za każdy klocek ciągu, który gracz utworzył albo uzupełnił. Dodatkowo, za ułożenie rzędu składającego się z maksymalnej liczby (sześciu) klocków – otrzymuje się specjalną premię w wysokości 6 punktów.

 

PRZECZYTAJ recenzję gry na Wrocławskim Portalu Matematycznym.

Zawartość opakowania

108 drewnianych płytek (3 komplety po 36 klocków), woreczek na grę, instrukcja

Pliki do pobrania:

Cechy produktu

tytuł oryginału Qwirkle
autor / projektant Susan McKinley Ross
wydawca / producent Schmidt
importer / dystrybutor G3
edycja europejska - polska instrukcja
opakowanie kartonowe pudełko
wymiary 29,5 × 29,5 × 7,5 cm
waga 1,22 kg
materiał drewno

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl