
Kategorie
Producent
kolor kości
liczba ścian
Promocja

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
W piątek 9 czerwca księgarnia przy ul. Racławickiej jest nieczynna.
Wśród akcesoriów do gier planszowych dostępne są elementy, które łatwo się gubią lub niszczą – kości (sześcienne i wielościenne), pionki, kulki szklane, monety i banknoty. A jeśli znudzi ci się podstawowa wersja gry, zawsze możesz poszukać do niej rozszerzenia – kart z nowymi zadaniami lub innych dodatków, które postawią przed graczem nowe wyzwania i pozwolą na nowo odkryć magię posiadanych gier.
Carcassonne. Cyrk objazdowy - rozszerzenie 10

Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Hrabia, król i rzeka - rozszerzenie 6

Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Rzeka pozwala rozpocząć zabawę z nowym zestawem płytek. Król rabusiów nagradza tych graczy, którzy zbudują największe miasto lub najdłuższy trakt.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Księżniczka i smok - rozszerzenie 3

Tereny wokół miasta zaczyna nawiedzać smok, utrudniający życie wszystkim podwładnym. W samym mieście księżniczka oczekuje pomocy rycerzy, a chłopi drążą tajne przejścia, by uciec przed wzrokiem straszliwej bestii.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Kupcy i budowniczowie - rozszerzenie 2

Budowniczowie umożliwiają szybszy rozwój miast i traktów, a kupcy przynoszą graczom dodatkowe punkty. Z kolei umiejętnie postawiony pionek świni pozytywnie wpływa na wartość gospodarstwa.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 45 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Mosty, zamki i bazary - rozszerzenie 8

Podróżni kupcy organizują bazary, natomiast inżynierowie budują mosty przyczyniając się do rozwoju sieci traktów. Ponadto wszędzie stawiane są małe zamki zabezpieczające przed rabusiami i wrogami.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Opactwo i burmistrz - rozszerzenie 5

Podróżujący kupcy przywożą swoje towary do miasteczek i klasztorów. Miasta te mogą urosnąć na tyle, aby wysunąć kandydatury własnych burmistrzów. Zwykli chłopi budują większe i bogatsze farmy, a kościoły starają się zwiększyć swoje wpływy poprzez zakładanie opactw.
![]() |
wiek 7+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Carcassonne. Owce i wzgórza - rozszerzenie 9

Na łąkach Carcassonne pasterze spokojnie czekają, aż ich owce zbiorą się z powrotem w stado, by zakończyć codzienny wypas. Dodatkowo, płytki wzgórz pozwalają zdobyć przewagę, a wielu mnichów będzie szczęśliwych, mając w pobliżu klasztoru winnice.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 40 min |
Dostępność: brak towaru
Dixit 10 Zwierciadła

Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż wśród zwierciadeł, doskonale odbijających rzeczywistość. Co w nich zobaczysz, jak zinterpretujesz obraz?
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 3 Podróże

Nowe karty to nowe możliwości. To komplet dodatkowych 84 kart do kreatywnej i pełnej zaskakujących skojarzeń gry Dixit. Gra integruje towarzystwo, rozbawia je i, mimo że nie jest to gra strategiczna, pozwala rozruszać szare komórki.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: brak towaru
Dixit 6 Wspomnienia

To kolejny komplet dodatkowych 84 kart do kreatywnej i pełnej zaskakujących skojarzeń gry Dixit. Gra integruje towarzystwo, rozbawia je i, mimo że nie jest to gra strategiczna, pozwala rozruszać szare komórki. Nowe karty to nowe możliwości.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 7 Wizje

Dixit 7 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: brak towaru
Dixit 8 Harmonia

Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Dixit 9 - Edycja jubileuszowa

Z okazji 10 rocznicy wydania gry Dixit jej twórcy stworzyli niecodzienny projekt – zaprosili do współpracy wszystkich grafików, którzy do tej pory przygotowywali ilustracje i połączyli ich dzieła wspólną tematyką historii i opowieści z całego świata. W ten sposób powstała Edycja jubileuszowa – wyjątkowy zestaw 84 kart.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
3–6 |
![]() |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Klepsydra do gier - 1 minuta

Plastikowa klepsydra do gier odmierzająca 1 minutę.
Dostępność: średnia ilość
Kości do gry

Wysokiej jakości plastikowe kości oczkowe idealnie nadają się do większości gier planszowych. Kości dostępne są w kolorach: białym, czerwonym, écru, niebieskim i zielonym.
Dostępność: duża ilość
Kości RPG - kryształowe fioletowe - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości przezroczystego tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 fioletowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: średnia ilość
Kości RPG - matowe czerwone - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości matowego tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 czerwonych, matowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: na wyczerpaniu
Kości RPG - matowe niebieskie - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości matowego tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 niebieskich, matowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: brak towaru
Kości RPG - matowe żółte - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości matowego tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 żółtych, matowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: średnia ilość
Kości RPG - perłowe ciemnoniebieskie - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 ciemnoniebieskich, perłowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: średnia ilość
Kości RPG - perłowe czerwone - komplet

Kości RPG wykonane z bardzo dobrej jakości tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Dzięki odpowiedniemu wyważeniu są bardzo wygodne w użyciu. Opakowanie zawiera 7 czerwonych, perłowych kości: k4, k6, k8, k10, k10 (setka), k12 i k20.
Dostępność: średnia ilość
Kości RPG kryształowe

Kryształowe kości wykonane z bardzo dobrej jakości przezroczystego tworzywa sztucznego idealnie nadają się do gier fabularnych. Wielościenne kości: k4, k6, k8, k10, k12 i k20 umożliwiają losowanie dowolnej liczby z określonego zakresu, a jednoczesne wykorzystanie dwóch kości k10 (jednej z naniesionymi jednostkami i drugiej z naniesionymi dziesiątkami) umożliwia wylosowanie dowolnej liczby od 0 do 99.
Dostępność: duża ilość
Pionki do gry

Komplet plastikowych pionków doskonale nadających się do większości gier planszowych. W zestawie zapakowanym w plastikowy woreczek znajduje się 12 pionków (po 2 żółte, czerwone, zielone, niebieskie białe i czarne).
Dostępność: duża ilość
Rush Hour - dodatek 2

Po uporaniu się ze wszystkimi zadaniami z podstawowej wersji gry Rush Hour czas na zupełnie nowe wyzwania. W pakiecie znajdziesz dodatkowy samochód oraz kolejne 40 zadań.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba zadań
40 |
Dostępność: średnia ilość
Wirus! 2. Ewolucja - dodatek do gry

Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Postaraj się opanować epidemię, przenosząc wirusy do kwarantanny. Nowe wirusy, nowe karty, nowe zasady – jaszcze bardziej zaraźliwa gra.
![]() |
wiek 8+ |
![]() |
liczba graczy
2–6 |
![]() |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu