do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
5. bierze!
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie. Gracze starają się zgromadzić jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które umożliwiają zebranie dodatkowych punktów.
Celem graczy jest zgromadzenie jak największej liczby zielonych byczych głów. Na stole jest kilka rzędów kart. Kiedy gracz dokłada piątą kartę do rzędu, zabiera z niego wszystkie karty. W rzędach mogą znajdować się karty zarówno z zielonymi, jak i czerwonymi byczymi głowami. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów.
Zawartość opakowania
98 kart z byczymi głowami, 12 kart specjalnych, instrukcja
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli