Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
Moje pierwsze origami. Dinozaury
Moje pierwsze origami. Dinozaury

19,99 zł

egz.
Cortex. Super wyzwania
Cortex. Super wyzwania

59,00 zł

szt.
Wsiąść do pociągu. Paryż
Wsiąść do pociągu. Paryż

89,00 zł

szt.
Ekosystem 2 – Rafa koralowa
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

59,00 zł

szt.
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

74,00 zł

szt.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Club 2%

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 98,00 zł 98.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: TM Toys
Kod produktu: 00896

Opis

wiek graczy 4 lub więcej lat wiek

4+

liczba zadań 84 liczba zadań

84

Kto gdzie mieszka? Wykorzystując podpowiedzi pokazane w formie prostych symboli ustal jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach.

Inspiracją powstania gry Club 2% było przypisywane Albertowi Einsteinowi zadanie zwane najtrudniejszą zagadką wszech czasów. Tego rodzaju zagadki polegają na powiązaniu ze sobą różnych cech osób lub przedmiotów dzięki kilku prostym wskazówkom. Słynny fizyk miał powiedzieć, że jedynie 2% współczesnych mu ludzi jest w stanie ją rozwiązać. Ta gra stawia przed tobą ekscytujące wyzwania, które zachęcają do logicznego myślenia.

Zasady i przebieg gry

Wybierz jedną z 84 kart z zadaniem i wykorzystując zawarte na niej podpowiedzi ustal jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach. Podpowiedzi pokazane są w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, aby rozwijać umiejętność dedukcyjnego myślenia i rozwiązywania problemów. Korzystanie z podpowiedzi zmusza do rozróżniania pomiędzy istotnymi, a drugorzędnymi informacjami i nie wymaga umiejętności czytania, co umożliwia włączanie do gry trzy- i czterolatki.

Zawartość opakowania

5 domków, 10 pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt), 84 karty z zadaniami oraz instrukcja

Cechy produktu

tytuł oryginału Club 2%
autor / projektant Avi Winer, Miki Ganor
wydawca / producent KOD KOD
importer / dystrybutor TM Toys
edycja polska
opakowanie kartonowe pudełko
wymiary 26,5 × 26,5 × 5 cm
waga 0,54 kg
materiał plastik, karton

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl