
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Club 2%
Opis
![]() |
wiek 4+ |
![]() |
liczba zadań
84 |
Kto gdzie mieszka? Wykorzystując podpowiedzi pokazane w formie prostych symboli ustal jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach.
Inspiracją powstania gry Club 2% było przypisywane Albertowi Einsteinowi zadanie zwane najtrudniejszą zagadką wszech czasów. Tego rodzaju zagadki polegają na powiązaniu ze sobą różnych cech osób lub przedmiotów dzięki kilku prostym wskazówkom. Słynny fizyk miał powiedzieć, że jedynie 2% współczesnych mu ludzi jest w stanie ją rozwiązać. Ta gra stawia przed tobą ekscytujące wyzwania, które zachęcają do logicznego myślenia.
Zasady i przebieg gry
Wybierz jedną z 84 kart z zadaniem i wykorzystując zawarte na niej podpowiedzi ustal jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach. Podpowiedzi pokazane są w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, aby rozwijać umiejętność dedukcyjnego myślenia i rozwiązywania problemów. Korzystanie z podpowiedzi zmusza do rozróżniania pomiędzy istotnymi, a drugorzędnymi informacjami i nie wymaga umiejętności czytania, co umożliwia włączanie do gry trzy- i czterolatki.
Zawartość opakowania
5 domków, 10 pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt), 84 karty z zadaniami oraz instrukcja
Cechy produktu
tytuł oryginału | Club 2% |
seria | BrainBox |
autor / projektant | Avi Winer, Miki Ganor |
wydawca / producent | KOD KOD |
importer / dystrybutor | TM Toys |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 26,5 × 26,5 × 5 cm |
waga | 0,54 kg |
materiał | plastik, karton |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli