do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Digit
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
wiek 8+ |
liczba graczy
1–4 |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy potrafisz ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
Gra ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię geometryczną, logiczne myślenie i refleks.
Zasady i przebieg gry
• Po potasowaniu talii połóż jedną kartę na środku stołu tak, by wszyscy ją widzieli. Następnie ułóż z patyczków przedstawiony na niej wzór.
• Każdy z graczy otrzymuje 5 kart tak, aby inni gracze ich nie widzieli. W swojej turze gracz przesuwa jeden z patyczków tak, aby ułożyć wzór, który jest na jednej z jego kart. Przełożony patyczek musi dotykać przynajmniej jednym końcem jednego lub kilku pozostałych patyczków. Po ułożeniu wzoru gracz odkłada kartę na stół i losuje kolejną.
• Jeśli gracz nie może ułożyć wzoru ze swoich kart i tak musi przełożyć patyczek, jednak nie odkłada wtedy żadnej karty tylko dobiera kolejną ze stosu.
• W sytuacji, gdy gracz ułożył w ten sposób wzór, który znajduje się na karcie innego gracza, nie musi dobierać nowej karty, a gracz, który posiada kartę z ułożonym wzorem odkłada ją na stół.
• Zwycięża gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kart, a pozostali otrzymują po jednym ujemnym punkcie za każdą kartę, która im została. Po zakończeniu ustalonej wcześniej liczby partii, zwycięża osoba, która ma najmniej ujemnych punktów.
Digipasjans – to wariant dla jednej osoby, który rozgrywa się z 5 odsłoniętymi kartami. Jeśli gracz ułoży odpowiadający rysunkowi na karcie wzór, dostaje dodatkową kolejkę i odkłada kartę na stół, ale jednocześnie, za każdym razem kiedy odłoży kartę, dobiera nową ze stosu. Jeśli gracz nie może ułożyć żadnego wzoru otrzymuje ujemny punkt za każdą kolejkę, w której się to zdarzy. Gra kończy się w chwili, kiedy zabraknie kart na stosie, a gracz sumuje wtedy swoje ujemne punkty.
PRZECZYTAJ recenzję gry na Wrocławskim Portalu Matematycznym.
Zawartość opakowania
55 kart, 5 patyczków, instrukcja
Cechy produktu
tytuł oryginału | Digit |
wydawca / producent | Piatnik |
importer / dystrybutor | Kluwi |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 12 × 17 × 3 cm |
waga | 0,17 kg |
materiał | karton, drewno |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli