Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
Moje pierwsze origami. Dinozaury
Moje pierwsze origami. Dinozaury

19,99 zł

egz.
Cortex. Super wyzwania
Cortex. Super wyzwania

59,00 zł

szt.
Wsiąść do pociągu. Paryż
Wsiąść do pociągu. Paryż

89,00 zł

szt.
Ekosystem 2 – Rafa koralowa
Ekosystem 2 – Rafa koralowa

59,00 zł

szt.
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)
Duuuszki za pięć 12:00 (Duszki)

74,00 zł

szt.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Digit

Dostępność: brak towaru
Cena: 42,00 zł 42.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Piatnik
Kod produktu: 01637

Opis

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 1–4 liczba graczy

1–4

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Wyjątkowo wciągająca gra logiczna. Czy potrafisz ułożyć pokazany na karcie wzór przesuwając tylko jeden patyczek? Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart.

Gra ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię geometryczną, logiczne myślenie i refleks.

Zasady i przebieg gry

• Po potasowaniu talii połóż jedną kartę na środku stołu tak, by wszyscy ją widzieli. Następnie ułóż z patyczków przedstawiony na niej wzór.

• Każdy z graczy otrzymuje 5 kart tak, aby inni gracze ich nie widzieli. W swojej turze gracz przesuwa jeden z patyczków tak, aby ułożyć wzór, który jest na jednej z jego kart. Przełożony patyczek musi dotykać przynajmniej jednym końcem jednego lub kilku pozostałych patyczków. Po ułożeniu wzoru gracz odkłada kartę na stół i losuje kolejną.

• Jeśli gracz nie może ułożyć wzoru ze swoich kart i tak musi przełożyć patyczek, jednak nie odkłada wtedy żadnej karty tylko dobiera kolejną ze stosu.

• W sytuacji, gdy gracz ułożył w ten sposób wzór, który znajduje się na karcie innego gracza, nie musi dobierać nowej karty, a gracz, który posiada kartę z ułożonym wzorem odkłada ją na stół.

• Zwycięża gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kart, a pozostali otrzymują po jednym ujemnym punkcie za każdą kartę, która im została. Po zakończeniu ustalonej wcześniej liczby partii, zwycięża osoba, która ma najmniej ujemnych punktów.

Digipasjans – to wariant dla jednej osoby, który rozgrywa się z 5 odsłoniętymi kartami. Jeśli gracz ułoży odpowiadający rysunkowi na karcie wzór, dostaje dodatkową kolejkę i odkłada kartę na stół, ale jednocześnie, za każdym razem kiedy odłoży kartę, dobiera nową ze stosu. Jeśli gracz nie może ułożyć żadnego wzoru otrzymuje ujemny punkt za każdą kolejkę, w której się to zdarzy. Gra kończy się w chwili, kiedy zabraknie kart na stosie, a gracz sumuje wtedy swoje ujemne punkty.

 

PRZECZYTAJ recenzję gry na Wrocławskim Portalu Matematycznym.

Zawartość opakowania

55 kart, 5 patyczków, instrukcja

Cechy produktu

tytuł oryginału Digit
wydawca / producent Piatnik
importer / dystrybutor Kluwi
edycja polska
opakowanie kartonowe pudełko
wymiary 12 × 17 × 3 cm
waga 0,17 kg
materiał karton, drewno
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl