Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
Paszczaki 2. Akrobaci
Paszczaki 2. Akrobaci

44,00 zł

szt.
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Enigma

Dostępność: gra w wypożyczalni
Cena: 15,00 zł 15.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: W02365

Opis

wiek graczy 8 lub więcej lat wiek

8+

liczba graczy 2–4 liczba graczy

2–4

czas rozgrywki 30–45 minut czas rozgrywki

30–45 min

wypożycz grę wypożycz
grę
otwartą grę można zobaczyć w księgarni zobacz
grę

Cena dotyczy wypożyczenia na 3 dni.

 

Enigma to rodzinna gra pełna zagadek i zadań logicznych. Każdy z graczy rozwiązuje łamigłówki w jednej z czterech kategorii: tangramy, budowle przestrzenne, labirynty (rurociągi) oraz wagi.

Zasady i przebieg gry

• Na stole rozkładamy cztery stosy kart – po jednym dla każdego typu łamigłówki oraz odpowiednie akcesoria. Karty układamy tak, by widoczna była strona z plazomowodem.

• Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki w wybranym kolorze. Trzy z nich tworzą pulę gracza, a jeden zostaje umieszczony na kole punktacji.

• Zabawę rozpoczyna najmłodszy z uczestników, który jako pierwszy wybiera typ rozwiązywanej przez siebie łamigłówki. Następnie kolejni gracze wybierają karty z zadaniami. W każdej rundzie tylko jeden gracz może wybrać dany typ łamigłówki.

• Gracze jednocześnie odwracają karty i zaczynają rozwiązywanie łamigłówek. W momencie, gdy jedna z osób skończy – odwraca klepsydrę, która zaczyna odmierzać czas pozostały do końca rundy.

• Uczestnik, który rozwiązał zadanie jako pierwszy, odwraca swoją kartę plazmowodem do góry i umieszcza ją w dowolnym miejscu tak, by miała co najmniej jedną wspólną krawędź z inną kartą już leżącą na stole. Następnie na dołożonej karcie (na kolorowych komorach plazmy) stara się tak rozmieścić swoje pionki, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Kolejni gracze, którym udało się rozwiązać łamigłówki, postępują podobnie.

• Zdobyte punkty gracze nanoszą na koło punktacji, zabierają swoje pionki z zamkniętych plazmowodów i przystępują do rozegrania kolejnej rundy.

• Wygrywa gracz, który zdobędzie co najmniej 15 punktów.

Zawartość opakowania

108 kart z zagadkami, karta początkowa, 16 pionków (w czterech kolorach), 7 elementów tangramu, 4 części przestrzennej łamigłówki, 6 odważników, 9 płytek rurociągów, znacznik gracza rozpoczynającego grę, koło punktacji, klepsydra, instrukcja

Cechy produktu

tytuł oryginału Enigma
seria BrainBox
autor / projektant Touko Tahkokallio
wydawca / producent Albi Česká Republika
importer / dystrybutor Albi Polska
edycja europejska - polska instrukcja
opakowanie kartonowe pudełko
wymiary 29,5 × 29,5 × 7,5 cm
waga 1,39 kg
materiał karton, drewno, plastik
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl