do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Inside (egz. 1)
Opis
wiek 8+ |
liczba graczy
2 |
czas rozgrywki 10–20 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Cena dotyczy wypożyczenia na 3 dni.
Inside to proste zasady, wciągająca rozgrywka i znakomita jakość wykonania. W tej grze liczy się każdy ruch. Możesz budować piramidę z kostek we własnym kolorze, lub w kolorze wybranym przez przeciwnika. Co się bardziej opłaca? Czy klocek umieścić wewnątrz piramidy, czy na zewnątrz? To główne pytanie jakie zadają sobie grający w Inside. Od trafności podejmowanych decyzji zależy zwycięstwo lub przegrana.
Zasady i przebieg gry
• Na początku gracze otrzymują po 18 kostek (13 we własnym kolorze i 5 w kolorze wybranym przez przeciwnika).
• Następnie kolejno dokładając po jednej kostce (w dowolnym kolorze) budują piramidę, a właściwie czworościan foremny, którego podstawę stanowi plansza.
• Gdy piramida jest gotowa gracze sprawdzają, kto zdobył przewagę na kolejnych ścianach (czyich kości widać więcej). Osoba który ma przewagę na dwóch ścianach – wygrywa.
• Jest jeszcze jedna zasada – tworzenie miejsca dla kostki o trzech ściankach w tym samym kolorze. Gracz który doprowadzi do takiej sytuacji bierze jedną z kości przeciwnika (w dowolnym kolorze) i ustawia ją na utworzonym miejscu.
Zawartość opakowania
specjalna drewniana plansza o 15 polach, 36 drewnianych klocków (po 18 jasnych i ciemnych), woreczek na grę oraz instrukcja
Cechy produktu
tytuł oryginału | Inside |
seria | BrainBox |
autor / projektant | Henrik Morast (koncepcja gry) |
wydawca / producent | Gigamic |
importer / dystrybutor | G3 |
edycja | europejska - polska instrukcja |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 28 × 28 × 6 cm |
waga | 0,80 kg |
materiał | drewno |
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli