
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Magiczny labirynt
Opis
![]() |
wiek 6+ |
![]() |
liczba graczy
2–4 |
![]() |
czas rozgrywki 20–30 min |
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie – szukanie magicznych symboli. Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Gra uczy logicznego myślenia, rozwija wyobraźnię przestrzenną, trenuje koncentrację i poprawia pamięć.
Zasady i przebieg gry
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku startowym.
Kiedy gracz dotrze do pola przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.
Zawartość opakowania
piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), 24 drewniane ściany, 24 żetony z magicznymi symbolami, płócienny woreczek, kostka do gry, 4 magicy, 4 metalowe kulki, instrukcja
Pliki do pobrania:
Cechy produktu
tytuł oryginału | Das magische Labyrinth |
autor / projektant | Dirk Baumann |
grafika / ilustracje | Rolf Vogt |
wydawca / producent | Drei Magier Spiele |
wydawca polskiej wersji gry | G3 |
importer / dystrybutor | G3 |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 29,5 × 29,5 × 7,5 cm |
waga | 0,86 kg |
materiał | drewno, karton, plastik, metal |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli