Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie
Mitologia Greków i Rzymian w komiksie

39,00 zł

egz.
Zestaw kostek - Match Special-purpose
Zestaw kostek - Match Special-purpose

69,00 zł

szt.
My First Rummikub
My First Rummikub

84,00 zł

szt.
Paszczaki 2. Akrobaci
Paszczaki 2. Akrobaci

44,00 zł

szt.
Sylaby. Nauka czytania
Sylaby. Nauka czytania

29,00 zł

szt.
Reakcja łańcuchowa
Reakcja łańcuchowa

47,00 zł

szt.
Łamigłówki 9-letniej główki
Łamigłówki 9-letniej główki

19,00 zł

egz.
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Matma inaczej, czyli pomysły na przełamanie lekcyjnej rutyny. Kodowanie

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 31,00 zł 31.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Nowik
Kod produktu: 02630

Opis

autor Joanna Świercz

 

Książka Matma inaczej… Kodowanie jest podsumowaniem trzyletniej przygody autorki – pracującej jako nauczycielka matematyki z przedszkolakami, uczniami klas I–III oraz klasami IV–VIII szkoły podstawowej – z kodowaniem. Na każdym z tych poziomów obecna jest matematyka w mniej lub bardziej sformalizowany przez podstawę programową sposób. Kodowanie łączy w sobie nabywanie wiedzy matematycznej z umiejętnością programowania. W młodszych klasach jest to programowanie bez prądu – potrzebujemy jedynie kubków, maty, kredek i długopisów, natomiast starsi uczniowie potrzebują także smartfonów lub tabletów. Zaproponowane zabawy, zadania, karty pracy, matematyczne podchody i edukacyjne pokoje zagadek łączą wiedzę matematyczną z aktywnością artystyczną, a nawet fizyczną.

Znajdujące się w książce przykłady mogą stać się dla czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej lub zajęciach świetlicowych. Zabawy zostały dobrane w taki sposób, aby umożliwić nabycie jak największej liczby umiejętności matematycznych wymienionych w podstawie programowej.

Spis treści

MATEMATYCZNE ZABAWY Z KUBKAMI

• Kubki i kości

• Piramidy kubeczkowe

• Piramidy liczbowe

• Piramidy ABC

• Lubi, nie lubi

• Kubeczkowe sudoku

ZAKODOWANE OBRAZKI

• Dyktanda graficzne i negatywy

• Matematyczne kolorowanki i mozaiki

• Odcinkowe rysunki

• Piksele

KODY I SZYFRY LICZBOWE

• Panele kodujące

• System binarny

ZAKODOWANA DROGA

• Zabawy na macie

• Zabawy na kartce w kratkę

KODY QR

• Lekcje powtórzeniowe i utrwalające

• Podchody matematyczne

• Edukacyjny pokój zagadek

UMIEJĘTNOŚCI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ

Cechy produktu

wydawca Wydawnictwo Nowik
wydanie pierwsze
miejsce i rok wydania Opole 2020
ISBN 978-83-65587-36-7
format A4 (21 × 29,7 cm)
oprawa miękka
liczba stron 112
druk w kolorze

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl