Producenci
Od niedawna w naszej ofercie
info
tel. 71 361 27 41

do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18

53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B

e-mail: sklep@matmaigry.pl

pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja

informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności

lista gier dostępnych w wypożyczalni

Matma inaczej, czyli pomysły na przełamanie lekcyjnej rutyny. Kodowanie

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 27,00 zł 27.00
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Nowik
Kod produktu: 02630

Opis

autor Joanna Świercz

 

Książka Matma inaczej… Kodowanie jest podsumowaniem trzyletniej przygody autorki – pracującej jako nauczycielka matematyki z przedszkolakami, uczniami klas I–III oraz klasami IV–VIII szkoły podstawowej – z kodowaniem. Na każdym z tych poziomów obecna jest matematyka w mniej lub bardziej sformalizowany przez podstawę programową sposób. Kodowanie łączy w sobie nabywanie wiedzy matematycznej z umiejętnością programowania. W młodszych klasach jest to programowanie bez prądu – potrzebujemy jedynie kubków, maty, kredek i długopisów, natomiast starsi uczniowie potrzebują także smartfonów lub tabletów. Zaproponowane zabawy, zadania, karty pracy, matematyczne podchody i edukacyjne pokoje zagadek łączą wiedzę matematyczną z aktywnością artystyczną, a nawet fizyczną.

Znajdujące się w książce przykłady mogą stać się dla czytelnika inspiracją, zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej lub zajęciach świetlicowych. Zabawy zostały dobrane w taki sposób, aby umożliwić nabycie jak największej liczby umiejętności matematycznych wymienionych w podstawie programowej.

 

Spis treści

MATEMATYCZNE ZABAWY Z KUBKAMI

• Kubki i kości

• Piramidy kubeczkowe

• Piramidy liczbowe

• Piramidy ABC

• Lubi, nie lubi

• Kubeczkowe sudoku

ZAKODOWANE OBRAZKI

• Dyktanda graficzne i negatywy

• Matematyczne kolorowanki i mozaiki

• Odcinkowe rysunki

• Piksele

KODY I SZYFRY LICZBOWE

• Panele kodujące

• System binarny

ZAKODOWANA DROGA

• Zabawy na macie

• Zabawy na kartce w kratkę

KODY QR

• Lekcje powtórzeniowe i utrwalające

• Podchody matematyczne

• Edukacyjny pokój zagadek

UMIEJĘTNOŚCI Z PODSTAWY PROGRAMOWEJ

Cechy produktu

wydawca Wydawnictwo Nowik
wydanie pierwsze
miejsce i rok wydania Opole 2020
ISBN 978-83-65587-36-7
format A4 (21 × 29,7 cm)
oprawa miękka
liczba stron 112
druk w kolorze

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl