do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Tajemnice świątyni - Temple Trap
Opis
wiek 7+ |
liczba zadań
60 |
Wydostań się z ruchomego labiryntu. Nie daj się uwięzić w plątaninie korytarzy. W tym labiryncie ściany bez przerwy zmieniają swoje położenie. Jeden fałszywy krok i skończysz jako obiad dla krokodyli. Celem gry jest doprowadzenie do takiego układu klocków, który zapewni pionkowi ucieczkę z labiryntu.
Gra rozwija: umiejętność logicznego myślenia, zdolność planowania strategicznego, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną.
Zasady i przebieg gry
• Wybierz zadanie i ułóż elementy układanki (klocki ze ścianami i pionka) w sposób przedstawiony na obrazku.
• Przesuwaj klocki tak, by zbudować drogę ucieczki dla pionka.
Zawartość opakowania
zamykana plansza, 8 ruchomych elementów, pionek, książeczka z zasadami gry, zadaniami (60 łamigłówek, 4 poziomy trudności) i rozwiązaniami
Cechy produktu
tytuł oryginału | Temple Trap |
autor / projektant | Raf Peeters |
wydawca / producent | Smart |
wydawca polskiej wersji gry | IUVI Games |
importer / dystrybutor | Ateneum |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 17,5 × 24,5 × 4,5 cm |
waga | 0,42 kg |
materiał | plastik |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli