do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Znaj Znak
Opis
wiek 10+ |
liczba graczy
2–32 |
czas rozgrywki 15 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Cena dotyczy wypożyczenia na 3 dni.
Znaj Znak to jedna z gier edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnych wiadomości są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Jej nowatorstwo polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Wiadomości są zdobywane samoistnie podczas gry, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica.
Zasady gry są bardzo proste. Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart.
Zawartość opakowania
132 kartonowe karty do gry, 133 pomocnicze karty z opisami, instrukcja
Cechy produktu
tytuł oryginału | Znaj Znak |
seria | BrainBox |
wydawca / producent | Instytut Pamięci Narodowej |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 20,5 × 20,5 × 6 cm |
waga | 2,30 kg |
materiał | karton |
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli