Kategorie
Producent
Promocja
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Gry idealne na spotkania towarzyskie w gronie rodziny lub przyjaciół. Mają proste zasady, angażują dużą grupę osób, można je wielokrotnie powtarzać, gdyż scenariusz jest za każdym razem inny. Gwarantują dużo śmiechu i wyśmienitą zabawę, która rozkręci każdą, nawet najbardziej drętwą imprezę.
Kieszonkowy Bystrzak
Czy znasz jakiś sport na literę „N”? A gada, pojazd, słodycze lub części ciała? Bądź pierwszym, który poda nazwę pasującą do wylosowanego tematu i rozpoczynającą się na wskazaną literę.
wiek 7+ |
liczba graczy
1–10 |
czas rozgrywki 15 min |
zobacz grę |
Dostępność: duża ilość
Karty do gry
Talia składa się z 55 plastikowych kart o wymiarach 58 × 89 mm. Na awersach umieszczono klasyczne figury, na rewersach i opakowaniu charakterystyczne liście dębu.
Dostępność: średnia ilość
Wirus! 2. Ewolucja - dodatek do gry
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Postaraj się opanować epidemię, przenosząc wirusy do kwarantanny. Nowe wirusy, nowe karty, nowe zasady – jaszcze bardziej zaraźliwa gra.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Wieża naturalna
Zaczynamy od ustawienia wieży z wszystkich elementów. Rozgrywka polega na wyciąganiu (na przemian, przez kolejnych graczy) po jednym klocku z dowolnego piętra wieży. Wyciągnięte klocki układa się na szczycie. To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga.
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Uno
To znakomita gra karciana dla całej rodziny, składająca się ze 112 kart w 4 kolorach oraz kart akcji. Nowością są dzikie karty, dzięki którym można wprowadzać własne reguły gry. Cel gry jest niezmienny i chodzi o jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–10 |
Dostępność: średnia ilość
Gra w kolory
Doskonała zabawa dla kilku osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–7 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: brak towaru
Gra na emocjach
Zadajesz pytanie zaczynające się od Jak się czujesz gdy..., a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie.
wiek 10+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
5. bierze!
To zwariowana gra karciana, w której gracze pozbywają się kart starając się uniknąć byczych głów. Zwycięzcą zostaje osoba, która przez całą rozgrywkę zbierze ich najmniej.
wiek 10+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra słów
Gra słów jeszcze nigdy nie była tak zabawna. Podczas rozgrywki gracze nie rywalizują ze sobą. Wspólnie starają się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra składa się z 3 faz wykorzystujących umiejętność kojarzenia, opowiadania oraz dobrą pamięć.
wiek 6+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Gra pozorów
Szalona, pełna emocji gra imprezowa. Wszyscy grają równocześnie. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: duża ilość
Gra liczbowa
Szalona, pełna liczb i emocji gra imprezowa. Wszyscy gracie równocześnie. Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Wieża numeryczna
To klasyczna gra zręcznościowa typu jenga z pewną modyfikacją. Drewniane klocki ponumerowano od 1 do 48, a do gry dołączono trzy kostki. Dzięki temu rozgrywkę można prowadzić na trzy sposoby.
wiek 6+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Wieża kolorowa
Kolorowe drewniane klocki, kolorowa kostka i nowe, bardziej atrakcyjne zasady – tak zmieniała się klasyczna gra typu jenga. Ile klocków potrafisz wyciągnąć z wieży nie powodując jej zawalenia się?
wiek 3+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Detektywistyczne historie. 50 zagadek dla sprytnych superagentów
Detektywistyczne historie wprawią was w zdumienie. W tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne i absurdalne, których sekrety można odkryć jedynie pytając, zgadując i dobrze kombinując.
wiek 8+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2–20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Mroczne opowieści
Mroczne opowieści oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend – makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane.
wiek 14+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Seks i zbrodnia
Te historie są naprawdę gorące. 42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, 9 małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Detektywi muszą zapomnieć o przyzwoitości, nawet najbardziej nieprawdopodobne rozwiązania mogą okazać się trafne.
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Upiorna muzyka
Buntowniczy rockmeni, gwiazdy muzyki pop, jazzowi trębacze, kompozytorzy muzyki klasycznej... – w tej edycji Czarnych historii, wszystkich was spotka ciężki los.
wiek 14+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Czarne historie - Boże Narodzenie
Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają.
wiek 12+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Czarne historie - Medycyna
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej. Te opowieści to makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy...
wiek 18+ |
liczba graczy
2+ |
czas rozgrywki 2+ min |
Dostępność: brak towaru
Set
Dynamiczna i emocjonująca gra na spostrzegawczość. Wśród 12 kart należy odnaleźć trzy, na których każda z 4 cech różnicujących (kształt, kolor, wypełnienie i liczba elementów) jest taka sama lub całkowicie różna.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–20 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Gra roku
Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok. Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: wiosnę, lato, jesień i zimę. Staracie się zdobyć 12 kart tworzących rok. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Escape Room. Zamek Drakuli
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Kryminalne zagadki. Niefortunny spadek
Cornelius Kloss, prezes spółki handlowej, zostaje znaleziony martwy w swoim gabinecie. Obok ciała ofiary śledczy odnajdują otwarty sejf, a w nim wciąż zapieczętowany testament. Czy uda Wam się rozwikłać zagadkę niefortunnego spadku? Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: średnia ilość
Escape Room. W krainie czarów
Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę. W Krainie czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: brak towaru
Wszystko albo nic
W tej grze macie wspólny cel. Podczas rozgrywki musicie współpracować. Nie możecie jednak informować się wzajemnie, jakie karty macie w ręku. Wspólnie wygracie albo... wspólnie poniesiecie porażkę.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Gorący ziemniak - miszmasz
To nowa odsłona gry, która zawojowała rynek planszówek i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy. Ciekawa mechanika sprawia, że doskonale bawić się będą przy niej wszyscy, niezależnie od wieku, upodobań i temperamentu. Gra świetnie sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna jak i gra imprezowa.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Escape Room. Atak na Londyn
Witajcie w Londynie. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: brak towaru
Activity Compact. Kalambury
Kalambury to potoczna nazwa tej zabawnej gry, podczas której nogi i ręce są w ciągłym ruchu. Gra zawiera ponad 1300 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
wiek 12+ |
liczba graczy
3–16 |
czas rozgrywki 25 min |
Dostępność: średnia ilość
Sabotażysta
To jedna z najlepszych gier karcianych na świecie. Gracze wcielają się w role krasnali poszukujących bryłek złota w kopalni. Praca wre, gdy nagle kilof łamie się, a górnicza latarnia niespodziewanie gaśnie... sabotażysta uderzył znowu.
wiek 8+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 30 min |
Dostępność: brak towaru