do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Superfarmer
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
wiek 6+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 30 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Nowa edycja wielkiego hitu, tym razem z unikatowymi ilustracjami zwierząt autorstwa Piotra Sochy, pochodzącymi z gry Rancho. Gra doczekała się 15 narodowych wersji (m.in. w Japonii) i została sprzedana w blisko milionie egzemplarzy w ponad 20 krajach świata.
Superfarmer to edukacyjna gra o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla zwierzątek. Stworzona została przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka.
Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań superfarmerem. Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii.
Zasady i przebieg gry
W grze może brać udział od 2 do 6 osób. Początkowo uczestnicy gry nie mają żadnych zwierząt.
Gracze rzucają kolejno, zawsze dwiema kostkami. Gdy na obu kostkach wypadnie takie samo zwierzę, to rzucający dostaje je ze stada głównego. Po kilku kolejkach, gdy gracz ma już jakieś zwierzęta, to po następnym rzucie otrzymuje ze stada tyle zwierząt wyrzuconego gatunku, ile ma pełnych par tego gatunku (łącznie z wyrzuconymi na kostkach).
Gracz, który nie ma konia lub krowy, nie może ich otrzymać w wyniku rzutu, ponieważ na jednej kostce umieszczony jest koń, a na drugiej krowa. Pierwszego konia lub krowę można otrzymać tylko w wyniku wymiany.
Przed każdym rzutem kostkami gracz, jeżeli chce, może dokonać wymiany ze stadem głównym (o ile stado ma potrzebne mu zwierzęta) lub z innym graczem (oczywiście gdy ten jest zainteresowany wymianą). Wymiany przeprowadzane są zgodnie z przelicznikami zawartymi w specjalnej tabeli.
Jeżeli gracz wyrzuci na kostce wizerunek lisa lub wilka, to traci część lub wszystkie zwierzęta z własnego stada. Przed utratą zwierząt stado może ochronić mały lub duży pies, które można nabyć w drodze wymiany.
Superfarmerem zostaje gracz, w którego stadzie znajdzie się przynajmniej po jednym koniu, krowie, świni, owcy i króliku. Pozostałe osoby mogą grać dalej.
Zawartość opakowania
2 różne dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt, tabela wymian oraz instrukcja
Pliki do pobrania:
Cechy produktu
tytuł oryginału | Hodowla zwierzątek |
autor / projektant | Karol Borsuk |
grafika / ilustracje | Piotr Socha |
wydawca / producent | Granna |
edycja | polska |
opakowanie | kartonowe pudełko |
wymiary | 20,5 × 20,5 × 6 cm |
waga | 0,47 kg |
materiał | karton, plastik |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli