Kategorie
Producent
- Abino (6)
- Adamigo (14)
- Albi (7)
- Alexander (11)
- Bard (8)
- Creativo (2)
- Edgard (2)
- Egmont (23)
- Epideixis (9)
- FoxGames (4)
- G3 (11)
- Gigamic (5)
- goki (6)
- Goliath (1)
- Granna (13)
- Harmonia (3)
- jawa (6)
- Komlogo (14)
- Kukuryku (Promatek) (11)
- Lisciani (1)
- Mattel (2)
- Muduko (5)
- Nasza Księgarnia (16)
- NCP (5)
- Piatnik (12)
- Ravensburger (1)
- Rebel (39)
- Robetoy (2)
- Schmidt (3)
- Smart (6)
- Tactic (4)
- Tantrix (1)
- ThinkFun (1)
- TM Toys (2)
- Trefl (2)
Kolekcja
kolor kości
liczba ścian
labirynty eksperymenty kodowanie tabliczka mnożenia zegar i kalendarz metoda Montessori Kangur Matematyczny logopedyczne potyczki
egzaminy matura kmik olimpiady samouczki leksykony... zeszyty ćwiczeń gry i zabawy karty pracy wypełnianki opowiastki geometria arytmetyka algebra funkcje kopis logika i zbiory grafy popularyzacja biografie i historia nauki matematyka z TI dla rodziców dla nauczycieli dla studentów dla pasjonatów
dla dwóch osób kooperacyjne karcianki szybkość i spostrzegawczość wersje podróżne memo 3D wspomagające naukę liczenia losowe wiedzowe słowne kalambury itp. zmysły łamigłówki dla twardzieli
do księgarni stacjonarnej zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9–18
53-149 Wrocław, ul. Racławicka 11/1B
e-mail: sklep@matmaigry.pl
pełne dane adresowe: Kontakt i Lokalizacja
informacje o wysyłce: Dostawa i Płatności
lista gier dostępnych w wypożyczalni
Domino
To klasyczne, szóstkowe domino zawierające 28 kamieni, w funkcjonalnym metalowym pudełku. W zależności od umowy, rozgrywkę można prowadzić przez kilka partii, aż do osiągnięcia przez jednego z graczy ustalonej wcześniej liczby punktów.
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 10–20 min |
zobacz grę |
Dostępność: na wyczerpaniu
Domino dziewięciooczkowe
To doskonale wydana przez firmę Schmidt wersja dziewięciooczkowego domina z 55 kamieniami. Gra wywodzi się z Chin i podobno uwielbiali w nią grać cesarze chińscy.
wiek 6+ |
liczba graczy
1–11 |
czas rozgrywki ok. 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Dopasuj kształty - dotykowe memo
To intrygująca gra, która angażuje zmysł dotyku. W czasie rozgrywki liczy się umiejętność szybkiego rozpoznawania kształtów i dopasowywania ich do ramek.
wiek 3+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Duuuszki w kąpieli (Duszki)
To kontynuacja bestsellerowej gry Duszki. Można w nią grać niezależnie albo połączyć obie gry, aby otrzymać superwersję. Doskonała gra imprezowa, w której liczą się refleks i spostrzegawczość.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–8 |
czas rozgrywki 20 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Duuuszki. Bądź szybki jak błyskawica (Duszki)
Ta dynamiczna gra wymagająca myślenia, wzbudzająca salwy śmiechu i zapewniająca doskonałą zabawę stała się bestsellerem światowego rynku gier planszowych. Tytułowe duszki nie są jej jedyną atrakcją.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–8 |
czas rozgrywki 20 min |
zobacz grę |
Dostępność: brak towaru
Dzień i noc - Day&Night
W pudełku znajdują się drewniane elementy i książeczka zawierająca dwa rodzaje zadań: łatwiejsze – polegające na odwzorowaniu układu klocków pokazanego na karcie oraz trudniejsze – polegające na właściwym ułożeniu klocków na podstawie ich cienia widocznego na karcie.
wiek 2+ |
liczba zadań
48 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Eagle Eye - Education, Reflexes, Memory
To angielska edycja cenionej gry Bystre oczko. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks i pamięć oraz uczy angielskich nazw kolorów, przedmiotów i zwierząt. W instrukcji opisano 8 różnych gier, jednak zestaw zapakowany w kartonowy kuferek można wykorzystywać na wiele innych sposobów.
wiek 3+ |
liczba graczy
1–4 |
Dostępność: średnia ilość
Ekosystem
Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam. Planszowa gra terapeutyczna
Głównym celem terapeutycznym gry jest omówienie czterech podstawowych emocji: radości, złości, smutku i lęku. Niewątpliwym atutem gry jest możliwość wykorzystania jej walorów zarówno podczas sesji terapeutycznych, szkoleń, jak i rozgrywek rodzinnych.
wiek 10+ |
liczba graczy
1–5 |
Dostępność: średnia ilość
Emocje gra planszowa. Odkryj siebie i poznaj swoje emocje!
Porozmawiajmy o emocjach. Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: na wyczerpaniu
English words - fruits & vegetables. Układanka edukacyjna - owoce i warzywa
To zestaw dwuelementowych puzzli, składający się z 60 płytek. Na puzzlach o wymiarach 5×9 cm umieszczono 30 rysunków owoców lub warzyw oraz ich angielskie nazwy.
wiek 5+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Escape Room. Atak na Londyn
Witajcie w Londynie. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Escape Room. W krainie czarów
Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę. W Krainie czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: brak towaru
Escape Room. Zamek Drakuli
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności.
wiek 12+ |
liczba graczy
1–6 |
Dostępność: na wyczerpaniu
Feluś i Gucio grają w sylaby
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab. Ta edukacyjna gra daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę.
wiek 5+ |
liczba graczy
1–4 |
czas rozgrywki 15–30 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Flagi świata - memory
Flagi są niepowtarzalnym symbolem każdego kraju. W tej grze poznasz flagi różnych państw oraz ich stolice. Gra rozwija pamięć, ćwiczy koncentrację i uczy geografii.
wiek 7+ |
liczba graczy
2–6 |
Dostępność: średnia ilość
Geo - kolory i kształty
Ta gra poprzez zabawę wprowadza dzieci w świat kolorów i kształtów. Dla różnych grup wiekowych przewidziano dwa warianty rozgrywki.
wiek 2+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Geo-puzzle Polska
To geograficzna układanka, w której każdy element ma kształt jednego województwa. To doskonały materiał dydaktyczny oraz świetna układanka, która zapewnia doskonałą zabawę. Mapa Polski ułożona z puzzli ma wymiary 30 × 28 cm.
wiek 6+ |
liczba graczy
1+ |
Dostępność: duża ilość
Gorący ziemniak - miszmasz
To nowa odsłona gry, która zawojowała rynek planszówek i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy. Ciekawa mechanika sprawia, że doskonale bawić się będą przy niej wszyscy, niezależnie od wieku, upodobań i temperamentu. Gra świetnie sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna jak i gra imprezowa.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
Dostępność: średnia ilość
Gra liczbowa
Szalona, pełna liczb i emocji gra imprezowa. Wszyscy gracie równocześnie. Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: średnia ilość
Gra na emocjach
Zadajesz pytanie zaczynające się od Jak się czujesz gdy..., a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie.
wiek 10+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: średnia ilość
Gra pozorów
Szalona, pełna emocji gra imprezowa. Wszyscy grają równocześnie. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: duża ilość
Gra roku
Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok. Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: wiosnę, lato, jesień i zimę. Staracie się zdobyć 12 kart tworzących rok. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów.
wiek 8+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: brak towaru
Gra słów
Gra słów jeszcze nigdy nie była tak zabawna. Podczas rozgrywki gracze nie rywalizują ze sobą. Wspólnie starają się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra składa się z 3 faz wykorzystujących umiejętność kojarzenia, opowiadania oraz dobrą pamięć.
wiek 6+ |
liczba graczy
3–10 |
czas rozgrywki 20 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra w kolory
Doskonała zabawa dla kilku osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–7 |
czas rozgrywki 15 min |
Dostępność: na wyczerpaniu
Gra w kotka i pyszczek
To dwuosobowy, emocjonująca pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. Niekoniecznie trzeba trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie.
wiek 7+ |
liczba graczy
2 |
Dostępność: średnia ilość
Grzybobranie w zaczarowanym lesie
To klasyczna gra planszowa w zupełnie nowej odsłonie. Zasady gry zostały wzbogacone dzięki pojawieniu się zwierzątek, które mogą pomagać lub przeszkadzać podczas wędrówki. Na śmiałków czyha też wiedźma, która zrobi wszystko, by pokrzyżować ich plany.
wiek 4+ |
liczba graczy
2–4 |
czas rozgrywki 30 min |
wypożycz grę |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość
Halli Galli
Szybka i emocjonująca gra na imprezę i rodzinne spotkania. Każdy gracz kolejno odwraca kartę i zmienia skład owocowej sałatki. Gdy karty pokażą 5 takich samych owoców, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.
wiek 6+ |
liczba graczy
2–6 |
czas rozgrywki 15 min |
zobacz grę |
Dostępność: średnia ilość